کنترلرهای جدید Fallout Xbox معرفی شدند

مایکروسافت در حال انتشار کنترلرهای جدید Fallout از خزانه برای Xbox Design Lab است. این بلوک 85 دلاری که امروز برای ساخت در دسترس است، دارای یک کلاژ منحصربفرد از نمادهای Vault Boy، از جمله تخم‌مرغ‌های عید پاک، و همچنین رنگ‌های خاص فرنچایز است.

می توانید شروع به ساخت کنترلر Fallout خود با چهار موضوع مختلف در وب سایت Xbox Design Lab کنید. گزینه ها عبارتند از: Vault Dweller، Brotherhood، Pip-Boy و Mutant. اگرچه پوشش یکسان است، دکمه‌ها، ماشه‌ها و رنگ‌های اسپرت D-pad با تم‌های آن‌ها مطابقت دارند. به عنوان مثال، گزینه جهش یافته دارای کنترلرهای سبز است، در حالی که Brotherhood دارای یک D-pad قرمز است.

در حال پخش: آزمایشگاه طراحی ایکس باکس | Fallout Controller Designs SPECIAL Delivery Trailer

علاوه بر این، مایکروسافت اضافه می کند که ارتقاء در کنترلرهای Fallout جدید نیز امکان پذیر است. علاوه بر حکاکی شخصی، می توانید لنت ها را با دستگیره های لاستیکی و همچنین ماشه های فلزی و پدهای D ارتقا دهید.

ماه گذشته، Bethesda Fallout Special Anthology Edition را معرفی کرد، یک بسته کامپیوتری جدید حاوی هفت بازی از این فرنچایز به همراه تعدادی مجموعه جذاب. انتظار می رود این مجموعه در 11 آوریل وارد بازار شود. اتفاقاً یک روز قبل از پخش مجموعه تلویزیونی Fallout در Amazon Prime Video است.

اوایل این ماه، جاناتان نولان، تهیه کننده اجرایی، کارگردانی Fallout را با کارگردانی بتمن با برادرش کریستوفر نولان در سه گانه شوالیه تاریکی مقایسه کرد. جاناتان نولان می‌گوید: «فال‌آوت، در حرفه‌ی من، نزدیک‌ترین کاری است که ما با اقتباس از بتمن انجام دادیم، جایی که داستان‌سرایی زیادی در جهان بتمن وجود دارد که نسخه‌ای متعارف وجود ندارد، بنابراین شما آزادید نسخه‌ی خود را اختراع کنید.» .

مجموعه تلویزیونی Fallout بر روی Vault 33، واقع در منطقه لس آنجلس تمرکز خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، هر آنچه را که در مورد نمایش Fallout می دانیم بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر