شاید کنترل های چند نفره زاویه دوربین متفاوتی داشته باشند

آگهی استخدام جدید Remedi برای زاویه دوربین جدید برای سری های اسپین آف و تعاونی کنترل اشاره دارد

Remedy Entertainment اخیراً با انتشار بازی ترسناک Alan Wake 2 به موفقیت بزرگی دست یافته است. این دنباله طبق آخرین آمار رسمی بیش از 1.3 میلیون نسخه فروخته است و موفقیت آن باعث شده تا Remedy سرمایه گذاری بیشتری روی پروژه های دیگر از جمله دنباله داشته باشد. و کنترل اسپین آف. نسخه اسپین‌آف Control به عنوان یک بازی Co-op و Live-service توصیف می‌شود و با نام رمز Condor در حال توسعه است.

Remedy اکنون یک آگهی شغلی جدید منتشر کرده است که به دنبال استخدام یک انیماتور ارشد گیم پلی برای پروژه Condor است. نکته جالب در این توضیح آگهی شغلی به تمرکز بازی آینده بر روی گیم پلی اول شخص مربوط می شود. همچنین در متن این اطلاعیه هیچ اشاره ای به ویژگی ها و زاویه دید سوم شخص نشده است که نشان می دهد به احتمال زیاد کنترل اسپین آف برخلاف بازی اصلی یک تیراندازی اول شخص خواهد بود.

پوستر بازی Crossfire

با توجه به اینکه بازی تیراندازی اول شخص در بین بازیکنان آنلاین بسیار محبوب است، انتخاب آن برای یک سرویس زنده و بازی Co-op منطقی است. Remedy قبلاً روی کمپین تک نفره برای CrossfireX کار کرده بود که یک تجربه تیراندازی اول شخص با موتور Northlight را ارائه می داد. بنابراین، انتخاب دیدگاه اول شخص برای پروژه کندور می تواند راه حل جدیدی برای جذب مخاطبان جدید باشد.

Remedy در حال حاضر روی چندین پروژه تیراندازی سوم شخص کار می کند و انتخاب دیدگاه متفاوت برای Project Condor به تیم سازنده این فرصت را می دهد تا دیدگاه روایی و خلاقیت خود را به روش های جدید و منحصر به فرد بیان کنند. همچنین ممکن است که Project Condor ترکیبی از گیم پلی اول شخص و سوم شخص را ارائه دهد.

بخوانید  احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 Ultimate Edition طی روزهای آینده

اگرچه این ویژگی می تواند برای بسیاری از توسعه دهندگان چالش برانگیز باشد، اما Remedi بارها و بارها نشان داده است که ترسی از ایجاد تجربیات جدید و نوآورانه ندارد. اگرچه این شرکت نتوانست در توسعه کمپین داستانی CrossfireX بدرخشد، اما Project Condor می‌تواند راه جدیدی را برای بازگشت قدرتمند Remedi فراهم کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر