کدام شخصیت های انیمه می توانند تایتان موسس را شکست دهند؟

ایچیگو کوروساکی

انیمیشن Misfit of Demon King Academy

مسئله این است که افراد زیادی نمی توانند در مقابل تایتان موسس Eren بایستند، با این حال، چند قهرمان از سری های انیمیشن دیگر وجود دارند که چنین قدرتی دارند. با ما همراه باشید تا آنها را بررسی کنیم.


انیمه هفت گناه کبیره

در کنار شخصیت های اصلی و مهم این انیمه، تایتان ها را داریم که حضورشان در طول سریال محسوس است. موجودات عظیم متعلق به نژاد Eldai و همگی از تبار Ymir Fritz که به عنوان اولین تایتان یا تایتان موسس شناخته می شود، آمده اند.

سایتاما از انیمه One Punch Man در حال پرتاب مشت

1- سایتاما از انیمه One Punch Man

کد انیمه Geas

پاک کردن

شخصیت Claire از انیمه Claymore ضعیف ترین جنگجوی سازمانی ناشناس بود. او به تنهایی تحت عمل جراحی خاصی قرار گرفت و تبدیل به یک انسان دو خونی یوما شد. یوما هیولایی است که از اعضای داخلی بدن انسان تغذیه می کند و جنگجویانی مانند کلر برای محافظت از انسان در برابر این هیولاها خلق شده اند. استفاده از قدرت یوما باعث افزایش قدرت بدنی، سرعت و واکنش این جنگجویان به نام Claymore می شود.

تعداد انگشت شماری دیگر از شخصیت های انیمه One Punch Man تاکنون توانسته اند از مشت سایتما جان سالم به در ببرند و آنهایی که جان سالم به در برده اند، زندگی خود را مدیون سایتما هستند و نمی خواهند بیشتر از این به آنها صدمه بزنند. با این حال، طبیعی است که بگوییم برنده نبرد بین این دو کسی نیست جز سایتما، که احتمالاً با یک مشت سر و گردن ارن را کاملاً از بین خواهد برد. حتی با وجود اینکه ارن سعی می کند آن مناطق حساس را تقویت کند و آنها را غیرقابل نفوذ کند، مشت سایتما آنقدر قدرتمند است که احتمالاً او را مانند شیشه می شکند.


نژادهای مختلفی از موجودات در انیمه Seven Deadly Sins به مخاطبان معرفی می شوند. اما در میان همه آنها، این Meliodas است که قوی ترین عنوان شخصیت را دارد. او پسر پادشاه شیطان است و با توانایی های باورنکردنی خود می تواند به خوبی با هر حمله جادویی مقابله کند.

Anime Mobile Suit Gundam: SEED

Kira Yamato از انیمه Gundam با لباس خلبانی در کنار Freedom Fighter

3- Kira Yamato از انیمه Gundam

گوکو با موهای آبی شعله ور در حال اجرای هنرهای رزمی

10- Goku از انیمه Dragon Ball

آنوس ولدیگواد

پس از سال ها آموزش، گوکو اکنون می تواند از Ultra Instinct استفاده کند، تحولی خاص که او را در سطح یک خدا قرار می دهد. حتی بدون استفاده از Super Instinct، اگر گوکو می‌خواست، می‌توانست کل سیاره را با یک شلیک کی نابود کند.کیدر نتیجه، او به راحتی می تواند تیتان موسس را از سر راه خود دور کند.

ناروتو اوزوماکی

ساتورو گوجو

انیمه ناروتو

انیمه جوجوتسو کایسن

انیمیشن One-Punch Man

جذابیت اصلی انیمه Demon Lord Reincarnation قدرت خارق العاده شخصیت Anous Valdigood است. قدرت جادویی او بسیار زیاد است و تمرکز دائمی او بر تخریب است. مقعد چشم های جادویی دارد و به راحتی هر چیزی را که می بیند از بین می برد.

بخوانید  The Talos Principle 2 Sphinx Statue Guide - All Sphinx Puzzles And Stars

دو تصویر از ایچیگو کوروساکی از انیمه Bleach

۲- ایچیگو کوروساکی از انیمه Bleach

برای چندین دهه، شخصیت گوکو مورد توجه مجموعه اژدها توپ بوده است و در این مدت او برخی از قوی ترین مبارزان جهان خود را شکست داده است. البته گوکو با این قدرت قابل توجه باز هم نتوانست تمام حریفان خود را شکست دهد. اما واقعیت این است که ارن از نظر قدرت و توانایی به این حریفان نزدیک نیست.

Lelouch Vi Britannia

Lelouch Lamproge در انیمه Code Geass ابتدا به عنوان یک انسان معمولی به مخاطبان معرفی شد. اما وقتی او قدرت گیاس یا قدرت سلطنتی را دریافت کرد، اوضاع تغییر کرد. این توانایی باورنکردنی به للوچ اجازه می دهد تا دیگران را وادار کند که به طور کامل از او اطاعت کنند.

سری Gundam برخی از بهترین انیمیشن‌های مکانیکی (انسان‌نمای غول‌پیکر) را در تمام دوران‌ها تولید کرده است، اما تعداد کمی از خلبان‌هایی که در این مجموعه حضور دارند، مهارت و قدرت لازم برای مقابله با تایتان موسس را دارند. در همین حال، شخصیت کیرا یاماتو ممکن است این شانس را داشته باشد. او یک انسان ژنتیکی تغییر یافته است که می تواند وارد حالتی شود که عملکرد رزمی او را بسیار افزایش می دهد.

بانکای ایچیگو به او سرعت قابل توجهی می دهد و با افزایش تصاعدی قدرت Getsuga Tensho او، ایچیگو می تواند به راحتی گردن ارن را بکوبد و سر او را جدا کند. حتی در شکل تایتان بنیانگذار خود، ارن فاقد انرژی معنوی است، بنابراین به احتمال زیاد ایچیگو و حملات او برای او کاملا نامرئی خواهند بود و شانس او ​​را برای شکست توسط این قهرمان افزایش می دهد.


ناروتو در شروع تمریناتش خیلی قدرتمند نبود و چیز زیادی برای ارائه نداشت. اما بعدها با تلاش و تمرین به یکی از قوی ترین هوکاگه های انیمه ناروتو تبدیل شد و مورد توجه قرار گرفت. در شرایط عادی، ناروتو نمی تواند در مقابل تایتان موسس بایستد و پیشرفت زیادی کند. اما به عنوان یک جینچوریکی کامل با قدرت نه دم، احتمالاً می‌تواند تایتان پایه‌گذار را اداره کند.

گوکو

هنگامی که ناروتو وارد حالت هیولای دمی می شود، در یک آواتار بزرگ نه دم قرار می گیرد که به دلیل اندازه و ابعادش می تواند با تایتان ارن روبرو شود. در این حالت ناروتو قادر است از گوی هیولای دم دار استفاده کند که همه چیز را از بین می برد، یعنی در این حالت به راحتی می تواند تایتان موسس را نابود کند.


کیرا خلبان Freedom را بر عهده داشت که از هسته اتمی نیرو می گرفت، بنابراین هرگز قدرت خود را از دست نداد. به لطف سیستم هدف گیری دقیق، کیرا و ماشین جنگی او می توانند به طور همزمان ده ها هدف را با انفجار انرژی مورد حمله قرار دهند و تایتان را نابود کنند. از سوی دیگر، قدرت مانور این جنگنده به کیرا اجازه می دهد تا از حملات احتمالی تایتان موسس جان سالم به در ببرد.

بخوانید  4 بازی جذاب Steam را فقط با 4 دلار خریداری کنید، از جمله یک مترویدوانیا سه بعدی عالی

سایتاما

به زبان ساده، قدرت انوس به او این توانایی را می دهد که هر تیتان یا موجود دیگری، نه فقط تایتان بنیانگذار، را فقط با نگاه کردن نابود کند. از سوی دیگر، آنوس از شمشیر شیطانی “Venuzdonoa” نیز استفاده می کند که قادر است هر چیزی را در جهان از جمله چیزهای نابود نشدنی یا حتی فناناپذیر نابود کند.


با معرفی این شخصیت به پایان این مقاله رسیدیم. به گفته شما، اگر امکان سفر شخصیت های انیمه بین دنیاهای مختلف وجود داشت، کدام یک می توانست تایتان موسس را شکست دهد؟ کدام یک از نام های بالا این ماموریت را با موفقیت به پایان رساندند و قدرت و توانایی آن ها نمی تواند در برابر قدرت ارن کاری انجام دهد؟ چه جایگاه شخصیت دیگری در این لیست خالی است؟ یک گیمر همیشه مشتاق شنیدن نظرات شماست، حتما با ما و سایر دوستانتان به اشتراک بگذارید، ممنون.


گوجو با کمک تکنیک فوق کنترل کاملی بر فضا دارد و می تواند با دستکاری زمان (کاهش زمان) از حملات جلوگیری کند. از طرف دیگر، گوجو می تواند نیروهای جاذبه و دافعه را با هم ترکیب کند و تکنیکی را ایجاد کند که می تواند هر چیزی را در یک لحظه نابود کند.


آنوس والدیگود با لبخندی بر لب

5- Anous Valdigood از انیمه Reincarnation of the Demon Lord

ارن از جادو استفاده نمی کند، اما این نیز مانع از Meliodas نمی شود. زیرا او می تواند از شمشیر مخصوص خود برای تولید شعله های سیاه شیطانی استفاده کند. این شعله های آتش به اندازه کافی قدرتمند هستند تا تیتان بنیانگذار را شکست دهند و در عین حال توانایی ارن برای بازسازی را از بین ببرند.


مانگا حمله به تایتان اولین بار در سال 2009 منتشر شد.اما این اثر تا قبل از پخش فصل اول انیمه Attack on Titan در سال 2013 در سراسر جهان شناخته شده نبود.انیمه حمله به تایتان یکی از محبوب ترین انیمه های اخیر است. سال هاست که با استقبال گسترده مخاطبان در سراسر جهان مواجه شده است. با این حال نمی توان منکر این واقعیت شد که این انیمه فضایی تاریک دارد و به موضوعات تلخی مانند عواقب جنگ و تبعیض می پردازد. انیمه Attack on Titan نیز مملو از صحنه های اکشن و حماسی است، با این حال، وقتی صحبت از هیولاهای انسان خوار می شود، نباید انتظار دیگری داشته باشید.

در واقع، للوچ فقط باید با هدف خود تماس چشمی برقرار کند. حال می تواند هر دستور شفاهی را صادر کند و ماهیت آن دستور هر چه باشد، هدف اطاعت از آن است. بنابراین اگر للوچ موفق شود با تایتان موسس آن تماس چشمی برقرار کند، ارن برخلاف میل او هیچ شانسی ندارد. شاید ربات های Nightmare Frame بتوانند به Lelouch کمک کنند تا از این مرحله عبور کند.

بخوانید  بازی Redfall از تجربه چند نفره کراس پلتفرم پشتیبانی می کند

ناروتو خشمگین پرتاب توپ های انرژی

4- Naruto Uzumaki از انیمه Naruto

ملیوداس با شمشیری بزرگ بر شانه اش

6- Meliodas از انیمه Seven Deadly Sins

کیرا یاماتو

سال ها بعد، اکنون این ارن یگر است که از قدرت تایتان موسس استفاده می کند. در ابتدا، ارن سوگند یاد کرد که تایتان ها را نابود کند و بشریت را نجات دهد. اما پس از افشای رازهای پشت پرده، همه چیز تغییر کرد. ارن با درک اینکه این بشریت بود که می خواست او را نابود کند، از قدرت تایتان موسس برای رسیدن به هدفی کاملاً متفاوت استفاده کرد. انیمه Attack on Titan هنوز کامل نشده و سرنوشت Eren و دیگر شخصیت ها مشخص نیست. اما آیا کسی می تواند در برابر قدرت و توانایی های باورنکردنی تایتان موسس مقاومت کند؟

تایتان سابق توسط ارن یگر تاسیس شد

للوش لمپروس با قدرت سلطنتی در چشمانش و نقاب سیاه

8- Lelouch Ve Britannia از انیمه Code Geass

چندین سال طول کشید تا طرفداران هاردکور انیمه Bleach بالاخره نسخه انیمیشنی The Thousand Year Bloody War را ببینند. جایی که شخصیت اصلی این انیمه، ایچیگو کوروساکی، با بیدار کردن قدرت های باورنکردنی خود، توانست حماسه ای خلق کند. ایچیگو همچنین توانست zanpakuto واقعی خود را بدست آورد که به او امکان دسترسی به قدرت کامل Soul Reaper را می دهد.

به دلیل سرعت و تاثیر حملات کلر، او قادر است اکثر تایتان ها را نابود کند، اما حتی شمشیر او نیز قادر به سوراخ کردن قسمت های سخت و غیرقابل نفوذ تایتان موسس نیست. اما به لطف سرعت زیاد خود، کلر می تواند به دهان تایتان موسس برسد و او را از درون متلاشی کند.


Satoru Gojo از انیمه Jujutsu Kaisen چشم بسته است و با انگشتانش قدرت را انجام می دهد.

7- Satoru Gojo از انیمه Jujutsu Kaisen

کلر با ظاهری جدی و موهای کوتاه از انیمه Claymore

9- Claire از انیمه Claymore

اژدها

سفید کننده متحرک

ملیوداس

سایتما قهرمان تک مشت و شخصیت اصلی انیمه است که در موقعیت قدرتمندی قرار دارد که کمتر شخصیت انیمه دیگری می تواند از او پیشی بگیرد. سایتما از قدرت، سرعت، استقامت و رفلکس های باورنکردنی برخوردار است، بنابراین هیچ کس هنوز نتوانسته در میدان نبرد به او آسیب زیادی وارد کند.

انیمیشن Claymore

Jujutsu Kaisen یکی از انیمه هایی است که به سرعت مورد توجه بینندگان قرار گرفت. احتمالا اگر بسیاری از طرفداران این انیمه تعجب کنند که شخصیت مورد علاقه آنها کیست، بسیاری نام Satoru Gojo را ذکر می کنند که البته پاسخ قابل درک است. گوجو سان قوی ترین شخصیت این سریال است که تکنیک “Limitless” و همچنین توانایی جادویی “شش چشم” را از خانواده خود به ارث برده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر