کارگردان ریمیک Splinter Cell یوبیسافت را ترک کرد


دیوید گریوِل، کارگردان ریمیک Splinter Cell اعلام کرد پس از یازده سال تصمیم به ترک شرکت یوبیسافت گرفته است.

دیوید گریول، یکی از کارگردانان شرکت یوبیسافت در لینکدین اعلام کرد که تصمیم گرفته تا این شرکت را ترک کند و پس از ۱۱ سال، «زمان رفتن به ماجراجویی جدیدی رسیده است». گریول ابتدا در یوبیسافت پاریس روی بازی Ghost Recon Future Soldier کار کرد و پس از آن به یوبیسافت تورنتو ملحق شد. در تورنتو او روی بازی‌هایی نظیر Splinter Cell Blacklist، Assassin’s Creed Unity و نسخه چهارم، پنجم و ششم مجموعه Farcry کار کرد.

همچنین او به‌تازگی درحال کار روی بازی دردست‌ساخت Splinter Cell ریمیک بود. یوبیسافت در آذر سال گذشته از این ریمیک رونمایی کرده بود و گفته بود درحال کار روی ریمیکی از این بازی مخفی‌کاری است که درسال ۲۰۰۲ به‌شکل انحصاری برای ایکس باکس منتشر شده بود. بااعلام رسمی شرکت، این بازسازی باکمک موتور Snowdrop ساخته خواهد شد که درساخت The Division و بازی‌های دردست ساخت Avatar: Frontiers of Pandora و بازی Star Wars یوبیسافت به‌کار گرفته شده است.

درمورد ساخت بازی با این موتور یوبیسافت گفته بود: «برای ارائه تصاویر و گیم‌پلی نسل جدید و نورپردازی و سایه‌های پویایی که این سری با آن شناخته می‌شود» از آن استفاده شده است. همچنین امسال بود که مشخص شد یوبیسافت تورنتو درحال استخدام یک نمایشنامه‌نویس است تا داستان بازی اصلی را «برای کاربران مدرن» به‌روزرسانی کند.

داستان این بازی درمورد سم فیشر است؛ یک مامور برای بخش مخفی آژانس امنیت ملی آمریکا که بانام Third Echelon شناخته می‌شود. همچنین سال گذشته گزارش شده بود یوبیسافت به‌ساخت یک بازی جدید از خط‌اصلی Splinter Cell پس از یک دهه چراغ سبز نشان داده است. منابع گفته‌اند این بازی برای به‌دست آوردن دوباره دل طرفداران ساخته خواهد شد که به‌خاطر احیای مجموعه درفضای آثار موبایل و واقعیت‌مجازی ناامید شده بودند. همچنین گفته می‌شود این بازی از مجموعه هیتمن IO Interactive الهام خواهد گرفت.

بخوانید  سازنده Transformers به‌روزرسانی‌هایی را درباره فیلم‌های متقاطع و مستقل GI Joe ارائه می‌کند



منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر