کارت Hearthstone Perils in Paradise فاش شد: یودورا سرکش یک شکار گنج را هدایت می کند

توسعه بعدی Hearthstone، Perils in Paradise، در 23 جولای راه اندازی می شود. و حتی اگر گسترش با تم گرمسیری بیشتر در مورد استراحت در ساحل است، همه می دانند که وقتی به تعطیلات می روید، باید مراقب کیف پول خود باشید. . مطمئناً، بسته Rogue برای بسط بعدی، هم افزایی دزدی بزرگی را ارائه می‌کند، با کارت‌هایی که به شما برای کاهش پنج انگشت قدیمی پاداش می‌دهند.

رهبر باند است اودورا شکارچی گنجیک کارت افسانه ای دزد (با یک نوع امضای زیبا). The 4/5 Pirate at 6 mana دارای یک Battlecry است که به شما یک توکن کوئست جانبی می دهد، Eudora’s Treasure Hunt. Side Quest شما را به چالش می کشد تا سه کارت از کلاس های دیگر را بازی کنید.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

برای کمک به شما در تکمیل این کار، Eudora با خود چند جادو و یک طلسم بزرگ آورده است که به شما کمک می کند تا تهدیدات را در حین برنامه ریزی برای سرقت خود از بین ببرید. پوسته دریایی یک بازی Pirate 3/2 با 3 مانا است که در کارت بعدی غیر Rogue که بازی می کنید، 2 مانا کاهش می دهد. توطئه گر توطئه گر یک دزد دریایی 4/4 مانا است که به شما امکان می دهد کالاهای دزدیده شده خود را با بازی کردن آخرین کارتی که در کلاس دیگری بازی کرده اید دو برابر کنید. و پاره کنید و بگیرید یک طلسم 8 مانا است که دو مینیون دشمن را حذف می کند، اما برای هر کارت دزدیده شده ای که بازی می کنید ارزان تر و موثرتر می شود.

بخوانید  توسعه دهندگان به انتخاب های متعدد بازیکن در Marvel's Midnight Suns اشاره می کنند

آلبوم عکس

و پاداش شما برای تکمیل کوئست جانبی یودورا، احتمالاً با کمک کمی از خدمه او، غارتی باورنکردنی است. شما می توانید دو را کشف کنید گنج کارت‌های مجموعه‌ای از 28 کارت. طرفداران قدیمی Hearthstone این کارت‌ها را به‌عنوان گنجینه‌های موجود در حالت Duels که اکنون متوقف شده و اکنون در بازی استاندارد موجود است، می‌شناسند.

آلبوم عکس

گسترش Perils in Paradise یک کلمه کلیدی جدید “توریست” را معرفی می کند که به کلاس ها اجازه می دهد هنگام ساخت عرشه از کارت های کلاس دیگری نمونه برداری کنند. یک کارت افسانه ای از توسعه بعدی، مدیر دریاییدر حال حاضر به صورت رایگان به عنوان جایزه ورود قبل از راه اندازی توسعه در دسترس است. پیش خریدها در دو بسته موجود است: یک بسته استاندارد با 60 بسته Paradise، دو کارت افسانه ای تصادفی و یک کارت پشتی Hakkar. یا مگا باندل با 80 بسته، 10 بسته طلایی، یک کارت افسانه ای امضا، یک کارت افسانه ای طلایی، یک کارت پشتی هاکار و یک پوسته قهرمان. بازی Perils in Paradise در 23 جولای اکران خواهد شد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر