کاربرد دستگاه ایکس ری در مکان های مختلف | zoomfing

گروه رایان فن افتخار می نماید که نرم افزار مورد استفاده در کلیه دستگاه ها را با کمک مهندسین توانمند نوشته و هیچ گونه وابستگی نرم افزاری در این زمینه نداریم . در حال حاضر از دستگاه ایکس ری انسانی در بعضی از فرودگاههای بین المللی برای موارد امنیتی استفاده میشود. استفاده مدوام از این دستگاه برای سلامتی انسان مضر است و از آن مهمتر حریم خصوصی افراد را نقض میکند. فروش انواع دستگاه بازرسی بار ایکس ری ساخت و تولید گروه کارخانه جات فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع سیستم های بازرسی و امنیتی با گارانتی 2 ساله و 10 سال …

فروش دستگاه ایکس ری در ۴ ابعاد

بازرسی بدنی افراد و نظارت بر کالاهای موجود در خودروها به زمان بسیاری نیاز دارند. حال اگر امکان پاسخگویی در مدت زمان اندکی فراهم نشود حجم ترافیکی بسیاری از افراد و خودروها را شاهد خواهیم بود. سازمان غذا و داروی آمریکا، تأکید می کند هیچ اثر مضر شناخته شده ای از خوردن مواد غذایی، نوشیدنی ها، داروها و استفاده از لوازم آرایشی که توسط دستگاه اشعه ایکس غربالگری شده اند، دیده نشده است. دوز تشعشع دریافتی این اجسام معمولا بسیار پایین بوده و آسیبی به بافت این مواد وارد نمی کند. درک میزان خطر اشعه ایکس برای بدن، لازم به دانستن این مسئله است که ما در طی روز تا چه حد با این اشعه به طور طبیعی در تماس هستیم.

بازرسی بار X RAY مدل AGXV6550

قیمت دستگاه ایکس ری (x-ray) بازرسی داخلی نسبت به مدلهای اروپایی بسیار پایین تر و نسبت به محصولات چینی بیشتر است و از لحاظ سطح کیفیت دستگاه های ایکس ری بازرسی گروه رایان فن و شرکت انطباق گستر سپهر از مدلهای اروپایی کمتر نمی باشد. یکی از پرکاربردترین دستگاه های ایکس بعد از ایکس ری های پزشکی،‌ دستگاه ایکس ری چمدانی یا فرودگاهی است. در زمان عبور افراد از گیت بازرسی، وسایل همراه آن‌ها مانند چمدان، کیف دستی، لپ تاپ و ساک در دستگاه برای بررسی عبور مواد مخدر از گیت فرودگاه، روی نوار نقاله این دستگاه قرار می گیرند. حتی وسایل شخصی مانند انگشتر، ساعت و کمربند نیز برای بررسی فلزات خطرناک و امکان جاسازی مواد غیرمجاز نیز داخل یک سبد از دستگاه ایکس ری چمدانی عبور داده می شوند. در میان انواع دستگاه x ray حوزه بازرسی لوازم همراه مراجعین و پرسنل یک مجموعه، دستگاه ایکس ری 6040 یکی از بهترین ابزار کنترل اشیا محسوب ‌می شود. چرا که با اندازه تونل 600 در 400 میلی‌متر، مناسب بررسی محتویات داخل چمدان یا کیف دستی می‌باشد و با دقت بسیار بالا کلیه اجسام را اسکن می‌نماید.

  • معمولاً از لامپ‌های x ray با توان 140، 160 و 180 کیلووات برای تابش اشعه استفاده می‌شود.
  • نرم افزار مورد استفاده در ایکس ری ها تولید شرکت بوده و هیچ وابستگی وجود ندارد.
  • افرادی که در ارتفاعات زندگی می کنند بیشتر از کسانی که در سطح دریا هستند، تشعشعات دریافت می کنند.
  • همچنین تعداد محدودی انواع برد دستگاه بازرسی ایکس ری هایمن آلمان و گیت وی فلزیاب METOR 300 RAPISCAN با قیمت مناسب بفروش می رسد .
بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer
کاربرد دستگاه ایکس ری در مکان های مختلف | zoomfing

همچنین فلزیاب ها به صورت راکت دستی با حساسیت های متفاوت قادر هستند در مدارس ، مجموعه های ورزشی ، استخرها و مکانهای نظامی و انتظامی به منظوز جلوگیری از انتقال مواد الکترونیکی مانند موبایل ، اسلحه های گرم و سرد به داخل مورد استفاده قرار گیرند . حتما مشاهده کرده اید که در کنار گیت بازرسی فرودگاه ها دستگاهی وجود دارد که به منظور اسکن چمدان ها و کالاها از آن استفاده میشود. در واقع تصویر رنگی به دست آمده از این دستگاه ها امکان شناسایی موارد مشکوک را فراهم می کند. مواد آلی مانند مواد مخدر، مواد غذایی، کاغذ و مواد منفجره به رنگ نارنجی نمایش داده می شوند.

اشعه ایکس با عبور از بدن فرد، توسط استخوان ها جذب شده ولی از بافت نرم عبور می کند. بدین ترتیب یک تصویر از نواحی سفید(استخوان ها) و نواحی سیاه ‌(بافت های نرم تر) برای تشخیص در اختیار پزشک قرار می گیرد. دستگاه ایکس ری X-ray X10080 از جمله دستگاه های ایکس ری پیشرفته است که گاهی از آن به عنوان تونل تصویربرداری نیز یاد می‌شود قابلیت اسکن و شناسایی محتویات کیف‌ها، چمدان‌ها و… را به اپراتور دستگاه می‌دهند. و از این جهت این دستگاه‌ها سهم قابل توجهی در تسریع بازرسی‌ها و ارتقاء سطح امنیت سازمان‌ها دارا هستند. دستگاه ایکس ری چمدانی مورد استفاده در فرودگاه ها معمولاً مبتنی بر یک سیستم اشعه ایکس با انرژی دوگانه است. این سیستم دارای یک منبع پرتو ایکس است که پرتوهای ایکس را معمولاً در محدوده 140 تا 160 کیلوولت پیک ارسال می کند.

بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

گیت بازرسی نفر رو TMD-4330

تحریریه مجله بازی یک گیمر