کاربران PS5 بازی های تک نفره را بیشتر دوست دارند


اسناد به دست آمده توسط Insomniac Games نشان می دهد که کاربران پلی استیشن 5 بازی های تک نفره را به بازی های چند نفره ترجیح می دهند.

پس از هک بازی Insomniac Games بیش از 1.3 میلیون داده از این استودیو با حجم 1.7 ترابایت فاش شد. این فایل ها شامل اطلاعات حساس بازی های Insomniac در توسعه، منابع انسانی و اسناد کارکنان، اطلاعات مالیاتی، پیام های داخلی شرکت، اطلاعات فناوری اطلاعات، فرم های پایان کار و حتی جزئیات مربوط به گذرنامه می باشد.

این اطلاعات به ارائه جزئیات بیشتر ادامه می دهد. از این رو اخیرا آمار جدیدی از تعداد بازیکنان بازی های تک نفره و چند نفره پلی استیشن 5 از زمان عرضه این کنسول فاش شده است. بر اساس اطلاعات ارسال شده توسط یکی از کاربران توییتر، در کنفرانس تجاری داخلی سونی در فوریه 2023 اعلام شد که کاربران PS5 زمان بیشتری را صرف تجربه بازی های تک نفره و داستان محور می کنند تا بازی های چند نفره.

ظاهراً کاربران پلی استیشن 5 بازی های تک نفره را به بازی های چند نفره ترجیح می دهند.

این جزئیات آمار ماهانه بازیکنان پلی استیشن 5 را نشان می دهد که از زمان عرضه کنسول، هر ماه زمان بیشتری را صرف بازی های تک نفره کرده اند. طبق آمار دسامبر 2022، از 1.6 میلیارد ساعت گیم پلی، 59٪ بازی های تک نفره، 20٪ بازی های چند نفره رایگان و 21٪ بازی های چند نفره بودند که به اشتراک ماهیانه PlayStation Plus نیاز داشتند.

مقیاس آماری دیگری داده های بین پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 را نشان می دهد که بر اساس آن بازیکنان زمان بیشتری را صرف بازی های تک نفره می کنند. طی این مقایسه که بین ژانویه 2019 و فوریه 2023 انجام شد، در ماه فوریه، بازیکنان PS4 و PS5 در مجموع نزدیک به 3.6 میلیارد ساعت را صرف تجربه کارهای مختلف کردند. از این میزان، 2.4 میلیارد ساعت صرف بازی های تک نفره، 914 میلیون ساعت برای بازی های چند نفره رایگان و 595 میلیون ساعت برای بازی های چند نفره که نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس دارند، بوده است.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Lords of the Fallen همراه با تریلر گیم پلی

ساختن یک پروژه خدمات آنلاین و زنده موفق که بتواند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کند، کار ساده ای نیست و بسیاری از شرکت ها و استودیوها از این کار افتخار نمی کنند، اما بازی های چند نفره به دلیل داشتن تعداد بیشتری از بازیکنان تجربه می شوند. طبیعت اصلی . چنین آماری ممکن است برخی از مخاطبان را شگفت زده کند، اما پلی استیشن بارها و بارها ثابت کرده است که پلتفرم محبوب تری برای طرفداران بازی های تک نفره است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر