کاراکتر جدید Tekken 8 با کاریزمای شیطانی معرفی شد


شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی تکن ۸ را پخش کرد که روی معرفی شخصیت رینا تمرکز دارد.

بازی Tekken 8 یکی از مورد انتظارترین آثار سال ۲۰۲۴ است و پس از انتشار بازی Mortal Kombat 1 و بازی Street Fighter 6 می‌توان آن را جزو مهم‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای نسل ۹ دانست. از مدت‌ها پیش شرکت بندای نامکو تأکید کرده بود که تکن ۸ در زمان عرضه شامل ۳۲ مبارز است و تابه‌حال تنها از ۳۱ مبارز بازی رونمایی شده بود. حالا آخرین کاراکتر این بازی نیز معرفی شد تا فهرست مبارزان جدیدترین نسخه از مجموعه Tekken کامل شود.

رینا جدیدترین مبارز بازی تکن ۸ است که سبک مبارزه آکروباتیکی دارد و در طول نبردها از تکنیک‌های الهام‌گرفته از هنرهای رزمی معاصر تایدو استفاده می‌کند. او از حملاتی مثل ضربه‌زدن به چشم و خراش برای آسیب‌رساندن به دشمن‌های خود بهره می‌برد. رینا با وجود ظاهر شیک و جذابش، حس کاریزماتیک شیطانی از خود نشان می‌دهد که دوگانگی شخصیتی این کاراکتر، چه در ویژگی‌های فردی و چه در سبک مبارزاتی را منعکس می‌کند. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی تکن ۸ را تماشا کنید که روی معرفی این مبارز تمرکز دارد:

دانلود از آپارات

برای خلق تکنیک‌های مبارزاتی رینا با قهرمان ۴ دوره از مسابقات جهانی تایدو همکاری شده است

کوهی ایکدا، کارگردان بازی Tekken 8 در بلاگ پلی استیشن درباره شخصیت رینا نوشت: «ما برای خلق  تکنیک‌های تایدو این مبارز با استاد تتسوجی ناکانو، قهرمان مشهور چهار دوره از مسابقات جهانی تایدو همکاری داشتیم. استاد ناکانو نه‌تنها در تایدو، بلکه در سایر هنرهای رزمی نیز مهارت دارد. توصیه‌های تتسوجی ناکانو در مورد تکنیک‌های بی‌رحمانه کمک کرد تا قابلیت‌ها و خصوصیات فردی کاراکتر رینا بیشتر نمایان شوند.»

بخوانید  کاهش قیمت Elden Ring و Last of Ace در تخفیف های زمستانی پلی استیشن

بازی تکن ۸ در تاریخ ۶ بهمن ۱۴۰۲ (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر