کابینت جدید Arcade1Up NBA Jam برای پیش‌سفارش در آمازون آماده شده است

Arcade1Up چندین کابینت مختلف NBA Jam را در طول سال‌ها منتشر کرده است، از جمله نسخه Shaq عالی و Counter Cadet Compact. برند معروف آرکید خانگی اکنون در حال راه اندازی دستگاه آرکید دو نفره Arcade1Up NBA Jam Deluxe است که در راه است 8 آگوست و به طور رسمی برای پیش خرید آماده است. این ماشین‌های آرکید معمولاً محبوب هستند، بنابراین توصیه می‌کنیم در صورت علاقه یکی را رزرو کنید. برای پیش‌سفارش تا زمانی که ارسال نشود، هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

سایر ویژگی های جالب عبارتند از صفحه نمایش رنگی 17 اینچی، بلندگوهای دوگانه، ارتفاع کلی بیش از پنج فوت، و درب های سکه ای شبیه سازی شده 3 بعدی که باعث می شود احساس کنید واقعاً متعلق به یک بازی است.

اگر می خواهید NBA Jam را تا قبل از آگوست به اتاق بازی خود اضافه کنید، نسخه Shaq هنوز در آمازون در دسترس است. حتی با قیمت 600 دلار (700 دلار بود) به فروش می رسد و دارای یک کنترل پنل است که به جای دو بازیکن از چهار بازیکن پشتیبانی می کند. مانند NBA Jam Deluxe در بالا، NBA Jam، NBA Jam: Tournament Edition و NBA Hangtime دارد. اگر می خواهید یک ماشین آرکید برای چهار بازیکن طراحی شده باشد، نگاه کنید.

بخوانید  سری ایکس باکس

Arcade1Up تعداد انگشت شماری از ماشین‌های بازی ورزشی دیگر را برای بررسی دارد، از جمله دستگاه آرکید عالی NFL Blitz Legends با قیمت 500 دلار (600 دلار) و دستگاه بازی Golden Tee 3D Deluxe با قیمت 500 دلار. اولی دارای یک کنترل پنل چهار نفره است و به شما امکان می دهد سه نسخه مختلف NFL Blitz را بازی کنید، در حالی که دومی شش نسخه مختلف از Golden Tee و همچنین Shuffle Shot و Bowling کلاس جهانی را ارائه می دهد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر