ژور امروز کجاست؟ (21-25 ژوئیه) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur


اکنون که Solstice در حال راه اندازی یک فعالیت جدید در Destiny 2 است، زمان خوبی است که با Xur بررسی کنید تا ببینید آیا فروشنده اسلحه Exotics دارد که بتواند به شما در Bonfire Bash کمک کند یا خیر. یک بار دیگر، Xur بازگشته است تا مجموعه جدیدی از سلاح ها و زره ها را از موجودی خود ارائه دهد، احتمالاً با آماری که می تواند به شما در فعالیت های لیست پخش کمک کند. در اینجا ژور این آخر هفته کجاست و چه چیزی برای فروش دارد.

این هفته می توانید Xur را در آن پیدا کنید برجدرون دهنه. برای اسلحه خود، Xur پیشنهاد می دهد گلخانه سیاه. شکارچیان می توانند برداشت کنند شلوار خوش شانس زره پا؛ تیتان ها می توانند آن را تصرف کنند سینتوسپس دستکش؛ و Warlocks می توانند خرید کنند هنرمندان در حال فرار دستکش

موقعیت ژور

موقعیت Xur در برج.
موقعیت Xur در برج.

برای پیدا کردن Xur در این هفته، با استفاده از منطقه transmat Courtyard در برج تخم ریزی کنید. برای ورود به بخش Hangar از پله ها به سمت چپ و پایین بروید، سپس به سمت چپ آویزان شوید. به انتهای شمالی منطقه بروید و به دنبال مجموعه ای از پله ها باشید که شما را به یک راهپیمایی می برد، جایی که Xur منتظر است.

اقلام عجیب و غریب و افسانه ای Xur

  • Exotic Engram – 97 Legendary Fragments
  • تالون سیاه – 29 خرده افسانه ای
  • شلوار خوش شانس – 23 خرده افسانه ای
  • Synthoceps – 23 Shards افسانه ای
  • Artist Getaway – 23 Legendary Shards
  • هاوکمون – 200 خرده افسانه ای، 125000 گلیمر، 1 قطعه در حال افزایش، 1 عدد عجیب و غریب
  • داستان مرد مرده – 200 قطعه افسانه ای، 125000 درخشش، 1 قطعه صعود، 1 رمز عجیب و غریب
  • Xenology Quest – رایگان
  • سلاح ها و زره های افسانه ای – 50 خرده افسانه ای، 1000 گلیمر
بخوانید  نشان دادن تفاوت ظاهر ساموئل ال جکسون در تصاویر جدید Secret Invasion

Xur همچنین هر هفته تلاش Xenology را ارائه می دهد، که شما را ملزم می کند 21 حمله ونگارد را تکمیل کنید یا در مسابقات Crucible و Gambit برنده شوید تا به یک رمز عجیب و غریب دست پیدا کنید. اینها معمولاً برای خرید Exotics قدیمی از یک کیوسک در برج استفاده می شوند، اما از این فصل می توانید آنها را در Master Rahool صرف کنید تا Exotics مورد نظر خود را دریافت کنید. درپوش Exotic Ciphers نیز افزایش یافته است، زیرا اکنون می توانید تا پنج رمز را همزمان نگه دارید.

Xur هر آخر هفته در Destiny 2 حضور دارد و هر جمعه از ساعت 10:00 صبح به وقت PT / ساعت 13:00 به وقت شرقی شروع می شود. مکان دقیق آن همیشه هنگام ورود یک رمز و راز است، زیرا در نقشه ذکر نشده است، و برای بازیکنان تازه کار به راحتی می توان آن را از دست داد. با این حال، مکان‌هایی وجود دارد که او خانه‌اش را می‌سازد، از جمله منطقه Tower Hangar، در Nessus در قبر Watcher و در منطقه Winding Cove در EDZ.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر