چگونه می توان به نکات تسلط و مهارت در دوره آخر احترام گذاشت

ده‌ها درخت مهارت مختلف وجود دارد که می‌توانید در Last Epoch به آنها دسترسی داشته باشید، اما در انتخاب‌هایی که می‌کنید گیر نمی‌دهید. مهم نیست که از چه کلاسی استفاده می کنید یا تا چه اندازه در بازی پیشرفت می کنید، می توانید به مهارت و امتیازات خود در دوره پایانی کاملا احترام بگذارید. راهنمای زیر دقیقاً نشان می دهد که چگونه می توانید به هر دو نوع مهارت و هزینه انجام این کار احترام بگذارید.

به مهارت های تسلط دوران گذشته احترام بگذارید

اول از همه، ما باید امتیازات تسلطکه به آنها نیز گفته می شود بدهی ها در آخرین دوره اینها مهارت هایی هستند که بعد از رسیدن به سطح جدیدی قفل آن را باز می کنید و مختص کلاس شما هستند. این مهارت ها در کل کلاس شما اعمال می شود، نه مهارت های فردی که برای حمله به دشمنان، ارتقاء سطح شخصیت و غیره استفاده می کنید. با رفتن به منوی «Passives» در Last Epoch می‌توانید درخت نقطه تسلط را مشاهده کنید.

در اینجا می توانید همه پسیوهای کلاس خود را، هم برای کلاس خود به طور کلی و هم برای تسلط انتخابی خود مشاهده کنید. اگر هنوز در اوایل Last Epoch هستید، هنوز نگران تسلط بر کلاس خود نباشید، زیرا تا بعداً چنین تصمیمی نخواهید گرفت. در مورد پسیوهای پایه خود، شما کاملا آزاد هستید که در هر زمان با بازدید از یک NPC خاص در Last Epoch به آنها احترام بگذارید. این NPC دارای یک نماد مغز بنفش بالای سر آنها روی نقشه و قدیمی ترین چیزی که می توانید پیدا کنید در نقشه است منطقه اردوگاه نگهبان درست در کنار ایستگاه راه سریع سفر.

بخوانید  CoD: Warzone 2 And MW2 Season 3 Reloaded Patch Notes Detail Movement Buffs And Major UAV Changes
آخرین دوره
آخرین دوره

با صحبت با NPC، می توانید به منوی Passives خود نگاه کنید و روی هر مهارتی که قبلا خریداری کرده اید کلیک کنید. وقتی روی یک مهارت کلیک می کنید، کادری روی صفحه ظاهر می شود که به شما می گوید قیمت طلا چقدر است برای احترام به این مهارت خاص برای مثال، همانطور که در زیر می بینید، احترام به اولین پسیو درخت مهارت Mage برای من 50 طلا تمام شد.

از این منو می توانید به مهارت های خود احترام بگذارید.
از این منو می توانید به مهارت های خود احترام بگذارید.

هر منفعل نیاز به یک مقادیر مختلف طلا برای احترام، بنابراین همیشه حتما بخوانید تا ببینید هر بار که به احترام می روید چقدر طلا لازم است. می توانید یکی از NPC ها را پیدا کنید تا به نقاط تسلط شما در چندین منطقه مختلف Last Epoch احترام بگذارد.

به نکات مهارتی در دوره گذشته احترام بگذارید

در مورد امتیاز مهارت شما، آنها به روشی کاملاً متفاوت از امتیازات تسلط مورد احترام قرار می گیرند. تنها کاری که برای رعایت امتیازات مهارت باید انجام دهید این است که منوی مهارت‌ها و تخصص‌ها (S در صفحه‌کلید) را باز کرده و روی هر کدام کلیک کنید. مهارتی که شما در آن تخصص دارید. این شما را به درخت تخصصی آن مهارت می برد، جایی که می توانید دکمه “Respec” را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.

شرحی ارائه نشده استشرحی ارائه نشده است

از آنجا می توانید حذف نقاط از درخت مهارت تخصصی یا مهارت را غیر تخصصی کنید کاملا. اگر حذف امتیاز از درخت مهارت را انتخاب کنید، سطح آن مهارت تخصصی با تعداد امتیازهایی که حذف می کنید کاهش می یابد. سپس می توانید امتیازهای بیشتری را به مهارت تخصصی اضافه کنید تا دوباره سطح آن را افزایش دهید.

بخوانید  امکان راه اندازی بازی Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس از طریق Game Pass

اگر می‌خواهید مهارت را غیرتخصصی کنید، می‌توانید یک مهارت جدید را برای تخصص انتخاب کنید. شما می‌توانید هر مهارتی را که در حال حاضر آنلاک کرده‌اید برای تخصص انتخاب کنید و پس از انتخاب مهارت جدید، می‌توانید به درخت مهارت آن دسترسی داشته باشید و امتیازات موجود را خرج کنید. وجود دارد بدون هزینه طلا با مهارت های ملاقات در دوره نهایی مرتبط است، بنابراین در هنگام پیشرفت در آزمایش مهارت های مختلف تردید نکنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر