چگونه در Dragon's Dogma 2 شفا دهیم

بقا از اهمیت بالایی برخوردار است جزم اژدها 2. با بسیاری از موجودات که در طول سفرهای خود با آنها روبرو می شوید، در طول مسیر با چالش هایی روبرو خواهید شد. در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه درمان در Dragon's Dogma 2 است.

چگونه در Dragon's Dogma 2 شفا دهیم

راه های مختلفی برای بهبود شخصیت و اعضای حزب شما وجود دارد. اینها شامل فلاسک های مصرفی، طلسم های شفابخش و سایر وسایل است. اما قبل از بحث مفصل، اجازه دهید ابتدا در مورد مکانیسم ضرر صحبت کنیم.

ضریب تلفات

سنج تلفات یک مکانیک کلیدی در Dragon's Dogma 2 است. در اینجا خلاصه ای کوتاه آمده است:

  • سلامت با یک نوار سبز رنگ در پایین صفحه نمایش شما (برای شخصیت شما) یا در بالای پلاک های نام (پیاده ها / NPCها) نشان داده می شود.
  • هر بار که آسیب می بینید، بخشی از نوار سیاه می شود تا به معنای “از دست دادن” حداکثر HP باشد. قسمت دیگر خاکستری به نظر می رسد، به این معنی که شما فقط تا آن مقدار/آستانه می توانید التیام پیدا کنید.
  • حداکثر HP نیز کاهش می یابد اگر:
    • شخصیت شما در نبرد سقوط می‌کند و در آخرین بازرسی/ذخیره خودکار دوباره زنده می‌شوید (یعنی از Wakestone برای زنده شدن استفاده نمی‌کنید).
    • پیاده ها در جنگ سقوط می کنند و شما آنها را زنده می کنید.
  • تنها در صورت خواب یا استفاده از اکسیر Allheal می توانید حداکثر HP خود را بازیابی کنید.
حداکثر HP شما ممکن است به دلایل مختلفی که در بالا توضیح داده شد به طور موقت کاهش یابد.
حداکثر HP شما ممکن است به دلایل مختلفی که در بالا توضیح داده شد به طور موقت کاهش یابد.

غذا، معجون سالم، روبورانت و سایر ویال ها

رایج ترین روش درمان در Dragon's Dogma 2 استفاده از اقلام مصرفی است. مثالها عبارتند از:

  • میوه ها، ماهی و گوشت خشک – می توانید از موجودی خود انتخاب کنید.
  • پیش نویس سالم – از فروشندگان خریداری شده، غارت شده یا ساخته شده است. اگر می‌خواهید این ویال‌ها را بسازید، می‌توانید این کار را با ترکیب برگ سبز و شراب با هر نوع میوه انجام دهید.
  • Roborants – اینها همچنین می توانند با ترکیب Greenwarish یا Mornigtide با محصولات خشک (مانند گوشت، ماهی یا میوه) ساخته شوند.
  • Allheal Elixir – این نوع بسیار نادر شفا، تمام HP و استقامت شما را به حداکثر (از جمله حداکثر از دست دادن HP) باز می گرداند. این همچنین اثرات منفی وضعیت را حذف می کند.
بخوانید  سه بازیگر جدید به سریال Dune اضافه شدند
مطمئن شوید که مقدار زیادی فلاسک ترمیمی در موجودی خود دارید.
مطمئن شوید که مقدار زیادی فلاسک ترمیمی در موجودی خود دارید.

طلسم های شفابخش

داشتن یک جادوگر در مهمانی همیشه ایده خوبی است. در واقع، این حرفه خاص به توانایی های زیر دسترسی دارد:

  • مهارت پایه: Anodyne – یک هاله جادویی ایجاد می کند که به تدریج متحدان را بهبود می بخشد. اثر ترمیمی برای چندین ثانیه باقی می ماند حتی اگر فقط از هاله عبور کنید.
  • Weapon Skill: Silver Healing – این یک شکل پیشرفته از Silver Tonic است که یک هدف را در مدت زمان معینی شفا می دهد.
طلسم های شفای مگ ها بسیار ارزشمند است.طلسم های شفای مگ ها بسیار ارزشمند است.
طلسم های شفای مگ ها بسیار ارزشمند است.

در مسافرخانه استراحت کنید

استراحت در مسافرخانه هزینه طلا دارد، اما ممکن است بهای آن را نیز بپردازید، زیرا حتی حداکثر HP از دست رفته را به طور کامل بازیابی می کند. علاوه بر این، Innkeepers به ​​شما این امکان را می دهد که اقلامی را که در حال حاضر به آنها نیاز ندارید ذخیره کنید، که به شما کمک می کند مدیریت موجودی و حمل وزن. اگر نمی خواهید همیشه پول خرج کنید، می توانید انتخاب کنید خانه خودت را بخر بجای.

کسب خمیر برای استفاده از مسافرخانه.کسب خمیر برای استفاده از مسافرخانه.
کسب خمیر برای استفاده از مسافرخانه.

در یک کمپینگ استراحت کنید

ما نمی توانیم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنیم، اما شما باید همیشه حداقل چند کیت کمپینگ همراه خود داشته باشید. این به این دلیل است که شما برای مدت طولانی در جاده های خطرناک سفر خواهید کرد و احتمالاً به استراحت و بهبودی نیاز خواهید داشت. کیت های کمپینگ به شما امکان می دهد از کمپینگ هایی که در طبیعت می بینید استفاده کنید. شما حتی می توانید گوشت حیوان را بپزید تا خوش طعم شود.

توجه داشته باشید زمانی که در کمپینگ هستید ممکن است مورد حمله قرار بگیرید. هنگامی که این اتفاق می افتد، کیت کمپینگی که استفاده کرده اید ممکن است از بین برود. با این حال، اگر از انواع سطح بالاتر (به عنوان مثال Sand-Patterned یا Elite) استفاده می کنید، نیازی به نگرانی زیادی نخواهید داشت.

بخوانید  ترکیب فناوری‌های ساخت فریم Nvidia و AMD نرخ فریم Cyberpunk 2077 را 3 برابر افزایش داد.
با دوستان پیاده خود یک وعده غذایی ترتیب دهید.با دوستان پیاده خود یک وعده غذایی ترتیب دهید.
با دوستان پیاده خود یک وعده غذایی ترتیب دهید.

در چشمه های آب گرم استراحت کنید

در نهایت، می توان در چشمه های آب گرم جزیره آتشفشانی آگامن، واقع در جنوب نقشه جهان، استراحت کرد. اگرچه این کار فقط HP شما را به آستانه خاکستری باز می‌گرداند، اما شما یک حمله حمله دریافت می‌کنید.

چشمه های آب گرم درمان بیماری های شما را ارائه می دهند.چشمه های آب گرم درمان بیماری های شما را ارائه می دهند.
چشمه های آب گرم درمان بیماری های شما را ارائه می دهند.

این‌ها راه‌هایی هستند که می‌توانید در Dragon's Dogma 2 درمان کنید. اگر برخی از برخوردها دشوار به نظر می‌رسند، ممکن است بخواهید بدانید چگونه شخصیت ها را احیا کنیم. ما همچنین یک راهنمای مبتدیان با چند نکته اگر در حال شروع هستید.

دشمنان سرسخت و همراهان وفادار در سفر شما در Dragon's Dogma 2 منتظر شما هستند. برای راهنمایی ها و استراتژی های بیشتر، می توانید از ما دیدن کنید. هاب راهنما.

تحریریه مجله بازی یک گیمر