چندین بازی جدید سونیک برای موبایل در حال توسعه هستند


سگا تایید کرده است که با استودیو Rovio برای توسعه چند بازی جدید سری Sonic برای موبایل همکاری می کند.

اوایل سال جاری، استودیو Rovio، خالق سری پرندگان خشمگین، در بیانیه‌ای تایید کرد که در حال بررسی پیشنهادهایی از شرکت‌های دیگر است و سگا یکی از مشتریان احتمالی است. پس از چند ماه و مذاکرات اولیه، این توسعه دهنده فنلاندی رسما به یکی از استودیوهای سگا تبدیل شد و از ماه سپتامبر به طور کامل تحت نظارت مدیریت ناشر ژاپنی قرار گرفت.

سگا با خرید Rovio قصد داشت بخشی از مالکیت معنوی خود را به صورت گسترده و جهانی در اختیار بازیکنان موبایل قرار دهد. این شرکت در مصاحبه ای تایید کرد که به دنبال همکاری با سازندگان Angry Birds برای استفاده از این سری بسیار محبوب برای ورود به بازار موبایل و گسترش IP های قدیمی خود برای آن بازار است. اکنون به نظر می رسد که سونیک اولین مجموعه سگا خواهد بود که شروع قدرتمند این شرکت در بازار موبایل را رقم خواهد زد.

Sonic در بازی Sonic Colors Ultimate

سگا به تازگی برخی از استراتژی های خود را در خصوص خرید تیم Rovio توضیح داده است که در بخشی از آن شاهد تایید رسمی ساخت چند بازی سونیک برای پلتفرم موبایل هستیم اما فعلا اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. متن این بیانیه نشان می دهد که سگا برای ساخت این بازی ها از تیم Rovio و مجموعه فناوری ها و ابزارهای اختصاصی آن کمک گرفته است. از دیگر نتایج خرید Rovio توسط سگا می توان به توسعه Hatsune Miku برای موبایل و همچنین برنامه پورت چندین نسخه از Angry Birds به رایانه شخصی و کنسول ها اشاره کرد.

بخوانید  3 بازی استیم با امتیاز بالا را در این معامله رمزآلود 5 دلاری دریافت کنید

به گفته سگا، همکاری با استودیو جدید برای ساخت بازی‌های جدید و گسترش سری‌های قدیمی، کمک زیادی به تسهیل ورود به بازار جهانی موبایل خواهد کرد و از این طریق سگا می‌تواند سهم خود را در آسیا و به‌ویژه چین گسترش دهد. . سگا همچنین قصد دارد برخی از بازی های خود مانند Persona 5: Phantom X را به صورت انحصاری برای بازار چین در مناطق دیگر از جمله آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و سایر کشورها منتشر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر