پیش‌سفارش The Legend Of Zelda: Echoes Of Wisdom اکنون در دسترس است

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در جریان جدیدترین نسخه دایرکت نینتندو فاش شد و تغییری در فرمول معمولی که مدت ها منتظرش بودیم ارائه می دهد: یک تغییر نقش برای لینک و زلدا. لینک یکی از بسیاری از هیرولیایی‌هایی است که خود را در یک شکاف مرموز می‌بینند، به این معنی که نوبت پرنسس زلدا است که روز را نجات دهد. Echoes of Wisdom – عنوانی که به مالکیت Zelda بر Triforce of Wisdom اشاره می کند – از همان سبک بصری پر جنب و جوش موجود در نسخه سوییچ Link’s Awakening استفاده می کند و به نظر می رسد دنیایی گسترده را ارائه می دهد که بازیکنان می توانند از منظری از بالا به پایین آن را کشف کنند. The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ منتشر شد 26 سپتامبرو پیش‌سفارش‌ها اکنون باز هستند قبل از راه اندازی آن در چند ماه.

در کنار Echoes of Wisdom، نینتندو یک کنسول نینتندو سوییچ لایت جدید با مضمون Zelda راه اندازی می کند. کنسول نسخه محدود هنوز برای پیش‌سفارش در دسترس نیست، اما ما این راهنما را به محض اینکه در خرده‌فروشان بزرگ در دسترس قرار گرفت، به‌روزرسانی خواهیم کرد.

جایزه پیش خرید The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

نینتندو به ندرت جوایز پیش‌سفارش را برای بازی‌های خود ارائه می‌کند، اگرچه برای خرده‌فروشان بزرگ کاملاً معمول است که رایگان‌های فیزیکی انحصاری دریافت کنند که به عنوان پاداش‌های خوب عمل می‌کنند. سایر بازی‌های Zelda در سوییچ با ریزه کاری‌های کوچک در برخی از خرده‌فروشان عرضه شدند. اگر پاداشی در خرده فروشان بزرگ در دسترس باشد، راهنمای پیش‌سفارش Zelda: Echoes of Wisdom را به‌روزرسانی می‌کنیم.

بخوانید  راهنمای سفر آنتالیا در نوروز 1402

همزمان با انتشار بازی، نینتندو نسخه Nintendo Switch Lite Hyrule Edition را منتشر می کند. دارای طرح رنگ طلایی با لهجه‌های مشکی و همچنین یک تاج Hylian در پشت است. این ابزار خوبی است، اما اگر می‌خواهید قبل از فروختن آن را به دست آورید، در اسرع وقت یک واحد را رزرو کنید.

شرحی ارائه نشده است

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom بازگشتی به Pre-Breath of the Wild Zelda است که جلوه های بصری رنگارنگ Link’s Awakening را حفظ کرده است. برخلاف لینک، زلدا شمشیر قابل اعتمادی به دست نمی‌گیرد. او از یک قدرت جدید به نام اکو استفاده می کند که به او اجازه می دهد آیتم هایی ایجاد کند که به شما در عبور از Hyrule، شکست دادن دشمنان و حل پازل ها کمک می کند. پژواک به شما اجازه می دهد تا NPC هایی را ایجاد کنید که سپس از طرف شما مبارزه می کنند یا به شما در حل پازل کمک می کنند.

بر اساس تریلر آشکار، مکانیک های جدید می توانند تغییرات زیادی را به هر بازی اضافه کنند. حتی نینتندو گفت که بازیکنان بسته به نحوه برخورد با استفاده از Echoes، تجربیات متفاوتی خواهند داشت. به این ترتیب، Echoes of Wisdom شبیه Breath of the Wild و Tears of the Kingdom است، به ویژه دومی، که ابزار ساختمانی قوی به نام Ultrahand را اجرا می کرد که بازیکنان را تشویق به آزمایش برای حل پازل، کشف جهان و شکست دشمنان می کرد. در حالی که Echoes of Wisdom، به عنوان یک بازی Zelda از بالا به پایین، به وضوح آنقدرها پویا نیست، دیدن تلفیق زلدا کلاسیک با رویکرد مدرن فرنچایز جالب است. و حتی جالب تر است که ببینیم زلدا برای اولین بار نقش اصلی را بازی می کند. خوب، حداقل برای اولین بار در پلتفرم نینتندو. Zelda’s Adventure for Philips CD-i وجود دارد.

بخوانید  تاریخ انتشار نسخه PC The Settlers: New Allies اعلام شد

اگر به بازی‌های اصلی The Legend of Zelda در سوییچ علاقه‌مند نیستید، می‌توانید چهار بازی اصلی دیگر را که در حال حاضر نسخه‌های فیزیکی در Walmart دریافت کرده‌اند، ذخیره کنید. Link’s Awakening یک بازی خوب برای بازی قبل از Echoes of Wisdom خواهد بود، زیرا پایه و اساس یکسانی دارد.

در اینجا تمام بازی‌های منتشر شده توسط نینتندو در ماه ژوئن نینتندو دایرکت وجود دارد که می‌توانید هم اکنون آن‌ها را پیش‌سفارش کنید:

  • The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom – 60 دلار
  • ماریو و لوئیجی: برادری – 60 دلار
  • پارتی سوپر ماریو – 60 دلار
  • Donkey Kong Country با کیفیت HD – 60 دلار باز می گردد

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر