پیش‌سفارش لپ‌تاپ MSI Claw در بهترین خرید موجود است

همانطور که در CES اوایل سال جاری اعلام شد، یک رقیب جدید به زودی وارد بازار رایانه های شخصی قابل حمل بازی ویندوز خواهد شد، MSI Claw. MSI Claw بر روی یک تراشه گرافیکی Intel Arc و یک پردازنده Intel Core Ultra اجرا می‌شود که آن را به اولین بازی ویندوز دستی از یک شرکت بزرگ با سخت‌افزار اینتل تبدیل می‌کند. دستگاه‌های دستی مشابه، مانند ROG Ally و Legion Go مبتنی بر ویندوز یا Steam Deck مبتنی بر لینوکس، همگی بر روی تراشه‌های AMD اجرا می‌شوند.

قیمت MSI Claw از 700 دلار شروع می شود و اکنون در چندین خرده فروش آنلاین از جمله Best Buy و Newegg برای پیش خرید در دسترس است.

هر مدل همچنین شامل جوی استیک های جلوه هال و دکمه های ماشه، یک D-pad دایره ای، و هشت دکمه صورت است. طبق گفته MSI، باتری 53 وات ساعتی در فشرده ترین بازی ها حدود دو ساعت دوام می آورد. اگر از یک کامپیوتر دستی استفاده کرده اید، می دانید که عمر باتری بسته به بازی بسیار متفاوت است. Claw دارای یک پورت شارژ USB Thunderbolt 4 برای شارژ سریع است و می توانید عمر باتری را با یک پرتابل به اندازه کافی قدرتمند افزایش دهید. پاور بانک همچنین می‌توانید فضای ذخیره‌سازی دستگاه را با اسلات کارت microSD افزایش دهید.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم سخت افزار اینتل MSI Claw در مقایسه با رقبای خود چگونه است. بازار رایانه های شخصی بازی های قابل حمل شلوغ تر و شلوغ تر می شود، اما این دستگاه های جدید به دلایلی محبوب هستند. اجرای جدیدترین بازی های رایانه شخصی در حال حرکت یک تغییر بازی است. به علاوه، ماهیت قابل حمل این دستگاه‌ها، طبق تجربه ما، این احتمال را افزایش می‌دهد که شما واقعاً روی بسته‌ای از بازی‌هایی که در جدیدترین بازی رایانه شخصی خریداری کرده‌اید کار کنید. حراجی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر