پیش‌سفارش‌های Dragon Ball: Sparking Zero برای کنسول‌های PS5 و سری Xbox وجود دارد


فرنچایز Dragon Ball چهلمین سالگرد خود را در سال 2024 جشن می گیرد و بسیاری از موارد جدید به این مجموعه اضافه شده است، از جمله بازی مبارزه ای آینده. توپ اژدها: جرقه! صفر برای PS5، Xbox Series X|S و PC.

توپ اژدها: جرقه! Zero دنباله سریال مبارزه طولانی مدت باندای نامکو Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi است. این بازی در The Game Awards 2023 با یک تریلر پر زرق و برق نشان داده شد که چندین شخصیت نمادین این سری را در حال نبرد در عرصه های سه بعدی نشان می دهد.

اگرچه ناشر Bandai Namco هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است، شما می توانید از قبل نسخه کنسول را پیش خرید کنید در برخی از خرده فروشان تاکنون فقط یک نسخه استاندارد موجود است. هنوز هیچ نسخه لوکس یا جایزه پیش‌سفارشی اعلام نشده است. باکس آرت نهایی نیز فاش نشده است، اما به محض اینکه این مقاله در دسترس قرار گرفت، اطلاعات جدیدی را به روز می کنیم. در حال حاضر، بیایید ببینیم کجا می‌توانیم Dragon Ball: Sparking را پیش‌سفارش کنیم! Zero در PS5 و Xbox Series X|S.

در حالی که ما چیز زیادی درباره Dragon Ball: Sparking نمی دانیم! مکانیک های رزمی Zero، داستان یا حالت های آنلاین، سایت رسمی برخی از جزئیات اولیه را ارائه می دهد و بیان می کند که بازی دارای “نبردهای سه بعدی است که به مجموعه های انیمه و بازی های ویدئویی وفادار می مانند” و “تصاویر نفس گیر و حرکات رزمی معتبر” و همچنین عرصه های سه بعدی قابل تخریب که به نبردهای شما واکنش نشان می دهند.

بخوانید  آنیا تیلور جوی 30 خط دیالوگ در Furiosa دارد

شخصیت‌ها همچنین می‌توانند در طول مبارزه به شکل‌های قوی‌تری تبدیل شوند، همانطور که گوکو، وجتا و برولی به سطوح مختلف Super Saiyan در تریلر می‌روند. توپ اژدها کامل: جرقه! Zero Roster هنوز فاش نشده است، اما Picollo، Krillin، Frieza و Cell همگی در اولین تریلر در کنار Saiyans فوق الذکر ظاهر می شوند، بنابراین طرفداران می توانند روی دیدن این شخصیت ها در بازی حساب کنند که در نهایت برای PS5، سری Xbox منتشر شود. S و PC.

توپ اژدها: جرقه! Zero تنها خبری بزرگی نیست که طرفداران اخبار Dragon Ball می توانند در طول چهلمین سالگرد آن در سال جاری منتظر آن باشند. دیگر بازی مبارزه ای عالی Dragon Ball، Dragon Ball FighterZ، انتظار می رود امسال یک به روز رسانی گسترده با اضافه کردن نت کد بازگشتی و مکانیک های اصلاح شده دریافت کند. همچنین یک سری انیمیشن کاملاً جدید Dragon Ball به نام Dragon Ball Daima وجود دارد که برای اولین بار در پاییز 2024 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر