پیش‌سفارش‌های مجموعه داستان‌های شکارچی هیولا در آمازون به صورت زنده انجام می‌شود

سری اصلی Monster Hunter در طول پنج سال گذشته به لطف موفقیت های فراری Monster Hunter World و Monster Hunter Rise در آمریکای شمالی بسیار محبوب شده است. اما اگر حلقه تعقیب و گریز روشمند برای شما کار نمی کند، هنوز سریال را حذف نکنید. Monster Hunter همچنین یک سریال اسپین آف عالی به نام Stories دارد. جفت بازی Stories متعلق به ژانر رام کننده هیولا است، بنابراین طرفداران پوکمون باید آنها را امتحان کنند. و به زودی راهی مناسب برای تجربه هر دو بازی با Monster Hunter Stories Collection وجود خواهد داشت. این بسته دوگانه 60 دلاری که در 14 ژوئن برای نینتندو سوییچ منتشر شد، اکنون در آمازون و GameStop برای پیش‌سفارش در دسترس است.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin از سال 2021 بر روی Nintendo Switch و PC در دسترس بوده است، اما بازی اصلی تا کنون محدود به Nintendo 3DS و موبایل بود. زمانی که Monster Hunter Stories Enhanced Edition بر روی سوییچ، رایانه شخصی و PS4 (سازگار با پلی‌استیشن 5) در 14 ژوئن منتشر شود، این وضعیت تغییر خواهد کرد. 14 ژوئن همچنین عرضه دنباله روی PS4 خواهد بود.

اگر می خواهید Monster Hunter Stories Collection را برای پلی استیشن خریداری کنید، این مجموعه فقط در قالب دیجیتال در دسترس خواهد بود. بازی اصلی نیز به صورت جداگانه به صورت دیجیتالی دانلودی روی سوییچ، PS4 و رایانه شخصی فروخته خواهد شد. در نهایت، یک نسخه لوکس دیجیتالی از Monster Hunter Stories Collection شامل محتوای جایزه درون بازی، از جمله لباس‌های مبتنی بر هیولاهای محبوب بازی و زره‌های لایه‌ای خواهد بود.

در صورتی که هنگام انتشار آن را از دست دادید، این بازی Monster Hunter از پوکمون الهام گرفته شده است و هنگام گرفتن «Monsties» و شکار تخم‌ها، فرمول منحصربه‌فرد خود را ارائه می‌کند، و ارتش کوچکی را برای برخی بازی‌های RPG مبتنی بر اکشن جمع‌آوری می‌کند. Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در اصلاح فرمول بازی اول گام های بزرگی برداشته است. شایان ذکر است که اعضای Apple Arcade می توانند در حال حاضر Monster Hunter Stories را بر روی iPhone و iPad بازی کنند.

کوین کنزویچ در نقد Monster Hunter Stories 2: Wings of می‌نویسد: «با داستان‌های شکارچی هیولاهای 2016 برای 3DS، کپکام سری‌های شکار هیولاهای بی‌درنگ خود را به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل کرد: یک RPG رنگارنگ و نوبتی برای جمع‌آوری هیولاها». خرابی از GameSpot. علی‌رغم تغییر شدید لحن و گیم‌پلی، Stories دیدگاه جدیدی در دنیای Monster Hunter ارائه کرد و آن را به جایگزینی لذت‌بخش برای سری اصلی تبدیل کرد. ادامه آن، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، بسیار از این مدل پیروی می‌کند. به عنوان بازی اصلی 3DS، و علیرغم برخی عناصر تکراری، یک اسپین آف قوی دیگر برای این فرنچایز است.

بخوانید  Baldur's Gate 3 برای Xbox در حال توسعه است، اما یک مشکل سری S وجود دارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر