پیاز شیشه ای: فیلم جدید ریان جانسون با نام چاقوها یکی از بهترین فیلم های نتفلیکس است



دنباله بسیار مورد انتظار ریان جانسون، نویسنده و کارگردان فیلم Knives Out در سال 2019، سرانجام در 23 دسامبر وارد نتفلیکس شد و جایگاه شماره 1 جدول فیلم های انگلیسی زبان پخش کننده را برای هفته 26 دسامبر تا 1 ژانویه به دست آورد. تنوعاین فیلم به سرعت سومین فیلم پربیننده نتفلیکس از نظر ساعت تماشا در 10 روز اول اکران شد و 127.25 میلیون ساعت تماشا را در کمتر از یک هفته به دست آورد.

از دیگر داده‌های مربوط به اولین نمایش کریسمس این فیلم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این فیلم در فهرست محبوب‌ترین فیلم‌ها به رتبه ۱۰ رسید. اینها همه خبرهای خوبی برای جانسون، ستاره دنیل کریگ و نتفلیکس است، زیرا سرویس استریم اخیراً به دلیل «پول گذاشتن روی میز» با مشارکت محدود تئاتر مورد انتقاد قرار گرفت – انتقادی که بنیانگذار و مدیرعامل نتفلیکس، رید هستینگز، برای آنچه که به توافق رسیدند. ارزشش را دارد – در حوالی روز شکرگزاری. این معمای طنز اکنون تنها پس از Red Notice (364.02 میلیون) و Don’t Look Up (359.79 میلیون) است، اما زمان زیادی برای جبران دارد زیرا این معیارها بر اساس 28 روز اول پخش یک فیلم محاسبه می شوند.

Knives Out 2 دارای یک کریگ در حال بازگشت در نقش استاد کارآگاه بنویت بلان است که توسط گروه بازیگران گسترده ای به آن ملحق شده است. همانطور که از تریلر بالا می بینید، فیلم یک زمان دیوانه کننده و واقعا سرگرم کننده است. ادوارد نورتون نقش یک میلیاردر فناوری رنگارنگ به نام مایلز برون را بازی می کند که دوستانش را به یک مهمانی Mystery Mystery در جزیره خصوصی یونانی خود دعوت می کند – اما وقتی کسی مرده پیدا می شود، کارآگاه کریگ بنوا بلان در پرونده قرار می گیرد.

بخوانید  راهنمای تروفی و اچیومنت بازی Overwatch 2

در سال 2021، نتفلیکس برای تامین مالی Knives 2 و همچنین سومین ورودی در این فرنچایز قرارداد امضا کرد. گزارش شده است که غول استریم 469 میلیون دلار برای حقوق دنباله های Knives Out پرداخت کرده است و جانسون، رام برگمن تهیه کننده و دنیل کریگ ستاره هر کدام 100 میلیون دلار به خانه خواهند برد.

صورت پوکر جانسون، مجموعه‌ای هیجان‌انگیز برای طاووس با بازی ناتاشا لیون (عروسک روسی، نارنجی، سیاه جدید است)، در تاریخ 26 ژانویه از سرویس پخش پخش می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر