پوستر سریال Knuckles; محافظ بند انگشتان شروع می شود

پارامونت پوستر جدیدی برای Knuckles منتشر کرده است که اسپین آف سری فیلم های Sonic the Hedgehog است.

زمان زیادی تا نمایش Knuckles، اسپین آف فیلم Sonic the Hedgehog باقی نمانده است و اکنون در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پوستر جدیدی برای این سریال منتشر کرده است. پوستر ناکلز را بر روی تختی شبیه تخت آهنین از بازی تاج و تخت نشان می دهد. سری Knuckles در تاریخ 7 می (26 آوریل) در پارامونت پلاس برای طرفداران منتشر خواهد شد.

پوستر سری Knuckles، بخشی از بازی Sonic the Hedgehog

ادریس البابازیگر سریال لوتر ادی پترسونبازیگر سریال The Righteous Gemstones جولیان بارت، بازیگر استثنایی سریال (استثنایی) اسکات ماسکدیبازیگر فیلم بلند نگاه نکن الی تیلوربازیگر سریال تد لسو کریستوفر لوید، بازیگر فیلم بازگشت به آینده (بازگشت به آینده) و کری الویسبازیگر زن پرنسس عروس در سریال Knuckles بازی می کند.

سریال Knuckles بین رویدادهای Sonic the Hedgehog 2 و 3 اتفاق می افتد و ماجراهای Knuckles را دنبال می کند که وید ویپل را در راه مبارزه با Echidna آموزش می دهد. جف فاولر، براندون تراست، یورما تاکونی و کارول بانکر آنها در راس قسمت های مختلف سریال Knuckles بوده اند و جان ویتینگتون، برایان باهوش است و جیمز مادیسکی آنها همچنین به عنوان نویسنده کار می کردند. ادریس البا نیل اچ. موریتز، توبی اشر و تورو ناکاهارا آنها همچنین تهیه کنندگان اجرایی این پروژه بودند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی Dead Island 2 بیش از هفت میلیون کاربر دارد