پوسترهای متحرک جدید Inside Out 2 احساسات جدید و قدیمی رایلی را به نمایش می گذارد

والت دیزنی و پیکسار پوسترهای جدیدی را برای Inside Out 2 منتشر کرده اند که بر نشان دادن احساسات قدیمی و جدید رایلی تمرکز دارد.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونپوسترهای جدیدی از دنباله انیمه Inside Out منتشر شده است. پیکسار و والت دیزنی به تازگی 9 پوستر انیمیشنی برای Inside Out 2 منتشر کرده اند که بر 9 احساس رایلی تمرکز دارد که 5 تای آن احساسات قدیمی و 4 مورد دیگر احساسات قدیمی او هستند. در زیر می توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

برچسب های شخصی شده از داخل به خارج 2

ایمی پولر در نقش جوی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لیزا لاپیرا در نقش نفرت، مایا هاوک در نقش اضطراب، ایو ادبری در نقش حسادت، آدل اگزارچوپولوس در نقش کسالت، پل والتر هاوزر در نقش خجالت، کنزینگتون تالمن، دایان . لین، کایل مک لاکلان، لیلیمار هرناندز، ایوت نیکول براون، فلی، دیو جولز، فرانک اوز، بابی مونیهان و جان راتزنبرگر از جمله بازیگرانی هستند که در Inside Out 2 صداپیشه هستند. آنها صداپیشگی را انجام داده اند.

انیمه Inside Out 2 قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۵ ژوئن ۱۴۰۳) اکران شود. کلسی مان فیلم Inside Out 2 را بر اساس فیلمنامه ای از مگ لافاو نویسنده Inside Out کارگردانی می کند. در سال 2015 انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر وارد اکران سینما شد این انیمیشن بیش از 858.8 میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و همچنین توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز از آن خود کند. پس از آن، انیمه Elio در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404) و انیمیشن Toy Story 5 در سال 2026 اکران خواهد شد.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – چگونه کارت Shadowblood Queen را دریافت کنیم

تحریریه مجله بازی یک گیمر