پلی استیشن در تلاش برای ورود جدی به بازار تلفن همراه است

با قضاوت بر اساس اعلام استخدام سونی، به نظر می رسد که به زودی باید منتظر ورود جدی تر پلی استیشن به بازار دستی باشیم.

با وجود محبوبیت کنسول های خانگی و کامپیوتر، نمی توان کتمان کرد که محبوب ترین و در دسترس ترین پلتفرم های دنیا گوشی های موبایل هستند که در دنیای امروز نقش مهمی در زندگی مردم دارند. چندی پیش، مایکروسافت رسما علاقه و تلاش خود را برای ورود به پلتفرم موبایل اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی به نظر می رسد سونی نیز از پتانسیل بالای گوشی های همراه آگاه است; چرا که سونی اخیرا با انتشار آگهی استخدام حقیقت این موضوع را فاش کرده است.

بر اساس آگهی استخدامی منتشر شده توسط سونی، این غول ژاپنی به دنبال استخدام یک “طراح پلتفرم موبایل” برای دسترسی و انتشار بازی های خود در گوشی های هوشمند است. این موقعیت بر اتصال بازی های موبایل به خدمات پلی استیشن با استودیوهای داخلی تمرکز دارد.

بر اساس اطلاعات مندرج در این بیانیه، لازم به ذکر است بازی هایی که بر روی پلتفرم موبایل عرضه خواهند شد، رایگان خواهند بود. در ماه ژانویه، کنشیرو یوشیدا، مدیر عامل شرکت، به طور ضمنی تاکید کرد که تمرکز سونی بر روی بازی‌های موبایلی افزایش یافته است. اتفاقی که می تواند منجر به خرید و خرید پلتفرم موبایل توسط استودیوهای بزرگ بازی سازی شود.

با توجه به اینکه نینتندو قبلاً وارد پلتفرم موبایل شده است، اکنون باید منتظر ماند و دید که با پیوستن سونی و مایکروسافت چه سرنوشتی در انتظار گوشی‌های هوشمند خواهد بود. لطفا نظرات و انتظارات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

بخوانید  استقبال چشمگیر از PlayStation 2023 Showcase

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر