پلنگ سیاه Electronic Arts جهان باز خواهد بود


Jobs از Cliffhanger Games نشان می دهد که Black Panther یک بازی جهان باز با سیستم داستان گویی بسیار نوآورانه خواهد بود.

Electronic Arts اخیرا تایید کرده است که استودیوی تازه تاسیس Cliffhanger Games در حال کار بر روی یک بازی تک نفره Black Panther است. با این حال، از آنجایی که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد آن وجود ندارد. با این حال، همانطور که رسانه اکسپوتر گزارش می دهد، استودیو Cliffhanger Games پس از معرفی Black Panther چندین پیشنهاد شغلی را در لینکدین ارسال کرد که اطلاعات بیشتری در مورد بازی ارائه می دهد.

به نظر می رسد یک آگهی شغلی برای “طراح ارشد بازی” تایید می کند که پلنگ سیاه Electronic Arts جهان باز خواهد بود. موردی که با شایعات منتشر شده قبل از معرفی رسمی بازی مطابقت دارد. در توضیحات این آگهی شغلی آمده است که شخص مورد نظر به “ایجاد دنیایی غنی و پویا” کمک می کند و بر مواردی مانند “طراحی و ساختار بازی” نظارت می کند. دنیای بازی» و «چگونه این دنیا را با شخصیت ها و دشمنان به یاد ماندنی کنار هم قرار دهیم».

اگرچه Electronic Arts Black Panther را یک تجربه اکشن ماجراجویی توصیف کرد، اما پست شغلی Cliffhanger Games برای سمت مهندس نرم افزار از آن به عنوان یک بازی ویدئویی نقش آفرینی اکشن یاد می کند.

یک سیستم “بسیار نوآورانه” برای طراحی و روایت داستان نیز ذکر شده است. این آگهی شغلی سیستم داستان باز را به عنوان تلفیقی از “سیستم های به هم پیوسته” که شامل سیستم های چت و گفتگو است، توصیف می کند. «دانش داستان نویسی پویا، دیالوگ های چند رشته ای و داستان های تعاملی» به عنوان یکی از شرایط استخدام در این موقعیت درج شده است. یک آگهی استخدام برای سمت مهندس نرم افزار نیز به توسعه بازی Black Panther با Unreal Engine 5 اشاره دارد.

بخوانید  پرفروش ترین مانگاهای تمام دوران

اگرچه در گذشته بازی هایی که توسط استودیوهای داخلی الکترونیک آرتز در حال توسعه بودند از موتور بازی سازی Frostbite استفاده می کردند، اما در سال های اخیر تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است. به عنوان مثال، بازی آینده Mass Effect و بازی مرد آهنی Moto Studio از Unreal Engine 5 به جای Frostbite استفاده می کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر