پدرو پاسکال فینال TLOU را ندید

یوئن با غوطه ور شدن در هنر آنها، بر اهمیت وفادار ماندن به شخصیت خود و بهره بردن از درک عمیق نقش در درون خود تأکید کرد. پاسکال تنهایی و ترسی را که هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با یک شخصیت به وجود می آید، تشخیص داد. آنها همچنین تأثیر عوامل خارجی بر عملکرد خود و اهمیت رها کردن کنترل را بررسی کردند.

گفتگوی آنها همچنین به ناآشنایی اولیه پاسکال با بازی ویدیویی که مجموعه بر اساس آن ساخته شده است، اشاره کرد. در عوض او اسیر فیلمنامه های نوشته شده توسط مزین شد که او را به داستان کشاند. یوئن ارتباط شخصی خود را با پاسکال به اشتراک گذاشت و به یاد آورد که چگونه در حین فیلمبرداری The Walking Dead به مدت 12 ساعت متوالی خود را در بازی The Last of Us غوطه ور کرده است، سریالی که به گفته او ارتباط معنوی با سریال پاسکال دارد. یوئن توانایی پاسکال در تجسم کامل شخصیت هایش را ستود و او را فردی برازنده و فداکار توصیف کرد.

پدرو پاسکال، ستاره سریال تلویزیونی The Last of Us شبکه HBO، اخیراً جزئیات شگفت انگیزی را فاش کرده است: او پایان مورد انتظار سریال را ندیده است. این سریال که از بازی ویدیویی محبوب اقتباس شده است، پاسکال را در نقش اصلی جوئل بازی می‌کند که در کنار همبازی‌اش بلا رمزی، دنیایی پسا آخرالزمانی را طی می‌کند. در مصاحبه جدید با استیون یوئن برای تنوعپاسکال اعتراف کرد که علی‌رغم وابستگی عاطفی‌اش به سریال، نمی‌توانست ببیند که همه چیز به عنوان یک بیننده چگونه به پایان می‌رسد.

بخوانید  تاریخ پیش خرید Star Wars Outlaws مشخص شد

بازیگران همچنین درباره پروژه‌های دیگر خود، از جمله مشارکت یوئن در سریال Beef از نتفلیکس، که به بررسی یک خصومت ناشی از یک حادثه خشم جاده‌ای می‌پردازد، صحبت کردند. پاسکال تحسین خود را از عملکرد یوئن و به تصویر کشیدن عشق واقعی و خطر در جنبه های عادی زندگی ابراز کرد. آنها حتی برخوردهای اخیر خشم جاده ای در لس آنجلس را به اشتراک گذاشتند و در مورد ماهیت تحقیرآمیز و احساس گناه چنین حوادثی تأمل کردند.

پاسکال گفت: “تاکنون همه چیز را دیده ام.” “من قبلاً در این مدت زمان هیچ کاری انجام نداده ام، و بنابراین وابستگی من به این تجربه عجیب است. به عنوان یک مرد که 50 ساله است، برای احساس این وابستگی عاطفی بسیار معصومانه و نیمه عصبانی به تجربه ای که تمام شده است … ادامه دارد، اما هرگز برای اولین بار با بلا مواجه نمی شود و با کریگ کار می کند. [Mazin]، با کل تیم، با دوستم کوکو که موهای من را درست کرد و تمام خانواده آن را تجربه کردند. فکر می کنم مثل عاشق شدن بود… خیلی دردناک است.»

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

که یوئن گفت: “تو ندیدی؟ لهش کردی! خیلی زنده بود.”

تحریریه مجله بازی یک گیمر