تاریخ پیش خرید Star Wars Outlaws مشخص شد

طرفداران ممکن است به زودی بتوانند Star Wars Outlaws را از Massey Entertainment پیش خرید کنند.

یوبی سافت اخیرا اعلام کرده است که Raas تریلر داستانی جدید Star Wars Outlaws را در روز سه شنبه 21 آوریل 1403 به وقت ایران با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت. تریلر آینده احتمالاً تاریخ انتشار بازی اکشن ماجراجویی جهان باز را نشان می دهد، اما به نظر می رسد که طرفداران باید منتظر شروع پیش فروش نیز باشند.

همانطور که توسط یکی از کاربران توییتر به نام JordanMaison گزارش شده است، به نظر می رسد تبلیغات پیش فروش Star Wars Outlaws در برخی از فروشگاه های GameStop افزایش یافته است. بنابراین ممکن است با شروع پیش فروش تریلر بازی منتشر شود و علاقه مندان بتوانند قبل از انتشار این بازی ویدیویی را خریداری کنند.

ظاهرا Star Wars Outlaws فاصله زیادی با انتشار ندارد. اگرچه یوبی سافت تنها اعلام کرده است که این بازی در سال 2024 منتشر خواهد شد، اما رده بندی سنی این بازی ویدیویی در کره جنوبی، استرالیا و برزیل احتمالاً نشان دهنده انتشار قریب الوقوع آن است. علاوه بر این، در اوایل سال 2024، گزارش هایی مبنی بر عرضه این بازی در نیمه اول سال جاری منتشر شد.

Star Wars Outlaws بین رویدادهای The Empire Strikes Back و Return of the Jedi اتفاق می افتد و بر ماجراهای قانون شکنی به نام Keys Wes تمرکز دارد که یک سرقت بزرگ را در Outer Rim ترتیب می دهد. یوبی سافت قرار است این بازی را در زمانی نامعلوم و از سال 2024 در سری ایکس باکس منتشر کند.

بخوانید  اپل بار دیگر حساب اپیک گیمز، سازنده بازی فورتنایت را بست

تحریریه مجله بازی یک گیمر