پخش فصل دوم انیمه Wind Breaker تایید شد

Crunchyroll و CloverWorks با انتشار تیزر ساخت فصل دوم انیمه Wind Breaker و اعلام پخش آن در سال 2025 تایید کردند.

امروز فصل اول انیمه Bad Shek به پایان رسید که با انتشار قسمت 13 و هم اکنون مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین انیمه با فصلی دیگر بازخواهد گشت. Crunchyroll و CloverWorks با انتشار تیزر کوتاهی اعلام کردند که فصل دوم انیمه Wind Breaker در دست ساخت است و فصل دوم این انیمه اکشن پرطرفدار در سال 2025 پخش خواهد شد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و می توانید انیمه را تماشا کنید. نسخه ای که منتشر شد تیزر زیر را ببینید.

از آپارات دانلود کنید

انیمیشن Wind Breaker داستان هاروکا ساکورا را دنبال می کند که از چیزی جز مبارزه با فردی قوی تر از او لذت نمی برد. به همین دلیل به گروهی از دانش آموزان خشن دبیرستان می پیوندد تا به هر قیمتی شده از شهر خود دفاع کنند. البته علاوه بر این، هاروکا به دنبال افزایش مهارت ها و قدرت خود نیز هست. این انیمه بر اساس مانگایی به همین نام از ساتورو نی ساخته شده است که تا کنون 17 جلد از این مانگا را نوشته و منتشر کرده است. پخش این مانگا در سال 2021 آغاز شد و هجدهمین جلد مانگا قرار است ماه آینده منتشر شود.

Toshifumi Akai کارگردانی و Hiroshi Seko نویسندگی Windbreaker را بر عهده دارند که انتظار می رود برای فصل دوم این انیمیشن بازگردد. یوما اوچیدا، کوکی اوچیاما، نوبوناگا شیمازاکی، یویچی ناکامورا، ریوتا سوزوکی، شویا چیبا، کنگو کاوانیشی، توشیوکی تویوناگا، ایکومی هاسگاوا، کیکونوسوکه تویا، یویچیرو اومهارا، چیاکی کوبایاشی، ماساکی میزوناکا از جمله صداپیشگان وینروم هستند. انیمه . همچنین CloverWorks روی انیمه هایی مانند Spy × Family، My Dress-Up Darling و Bocchi the Rock کار کرده است.

بخوانید  فراخوان اتحادیه فرانسه برای اعتصاب کارکنان شعبه پاریس یوبی سافت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر