فراخوان اتحادیه فرانسه برای اعتصاب کارکنان شعبه پاریس یوبی سافت

یوبی سافت هفته گذشته اعلام کرد که سال 2023 خوب شروع نشده است. تاریخ انتشار بازی Skull and Bones برای ششمین بار به تعویق افتاد و مهمتر از آن عدم توانایی یوبی سافت در انتشار بازی های محبوب و پرفروش، وضعیت مالی این شرکت را تحت تاثیر قرار داده است. اکنون به نظر می رسد که یوبی سافت با مشکلات بیشتری روبرو شده است. زیرا اتحادیه Solidaires Informatique خواستار اعتصاب کارکنان شعبه پاریس یوبی سافت در 27 ژانویه (7 بهمن) شد.

این فراخوان اعتصاب محدود به شعبه پاریس یوبی سافت است و شامل همه اعضای این شرکت نمی شود. زیرا Solidaires Informatique یک اتحادیه فرانسوی است که در استودیو پاریس و بسیاری از شرکت های فناوری دیگر در فرانسه شعبه دارد. این اولین بار نیست که این اتحادیه علیه یوبی سافت اقدام می کند. در سال 2021، اتحادیه شکایتی علیه یوبی سافت به دلیل اتهامات سوء استفاده از کارمندان ارائه کرد و در اواخر همان سال از برنامه های یوبی سافت برای تمرکز بر NFT انتقاد کرد و گفت که این کار مضر، پرهزینه و برای محیط زیست مضر است.

“آقای Guillemot بارها سعی کرده است کارکنان را مقصر بداند. او از ما انتظار دارد که متحد شویم و تمام تلاش خود را برای کارآمدی و صرفه جویی هر چه بیشتر انجام دهیم. این گفته به معنای اضافه کاری، فشار مدیریتی، فرسودگی شغلی و غیره است.” Guillemot بدون هیچ غرامتی از کارمندان خود مطالبات زیادی می کند.”

بازی های آینده یوبی سافت

به نظر می رسد اظهارات گیمو باعث خشم اتحادیه Solidaires Informatique شده است که اظهارات گیمو را “فاجعه بار” خواند و او را به برنامه های اخراج، تعطیلی آرام استودیو، کاهش دستمزد و اخراج های مخفیانه متهم کرد. این اتحادیه در فراخوان اعتصاب خود نوشت:

بخوانید  The Sims 4 Wants You To Be A Landlord In Its New Expansion Pack

ایو گیلموت، رئیس یوبی سافت

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اتحادیه در بیانیه مطبوعاتی خود ادامه می دهد: «از آنجایی که آقای گیمو و معاونانش فقط زبان قدرت را می فهمند، Solidaires Informatique از کارکنان یوبی سافت پاریس می خواهد که در روز جمعه 27 ژانویه از ساعت 14:00 تا 6:00 اعتصاب کنند. بعد از ظهر.”

شعبه پاریس یوبی سافت اعلام کرد که دستمزد و حقوق این شرکت نمی تواند با تورم هماهنگی داشته باشد و این شرکت قانون چهار روز کاری هفته را اجرا نمی کند. به نظر می رسد یوبی سافت در سال 2021 یک هفته کاری 36 ساعته را آزمایش کرده است، اما سپس آن را رها کرده است. کارمندان همچنین می گویند که پس از تکمیل پروژه های آنها، هیچ پشتیبانی از تیم های توسعه ضعیف وجود ندارد.

Kotaku در ادامه گزارش داد که Guillemot در ایمیلی به کارکنان Ubisoft گفته است که به انرژی و تعهد کامل آنها نیاز دارد تا مطمئن شود که به مسیر خود باز می گردد. Guillemot ادامه داد: “من همچنین از هر یک از شما می خواهم که مراقب هزینه ها و ابتکارات خود باشید تا اطمینان حاصل کنید که ما تا حد امکان کارآمد و مقرون به صرفه عمل می کنیم.”

یکی از اتحادیه های کارگری فرانسه کارمندان زیرمجموعه پاریسی یوبی سافت را به اعتصاب دعوت کرده است.

در همین راستا، اتحادیه کارگری Solidaires Informatique در شکایت خود چهار خواسته از جمله افزایش فوری 10 درصدی کلیه حقوق بدون توجه به افزایش سالانه برای جبران تورم، بهبود شرایط کار به ویژه اجرای چهار روزه را مطرح کرد. قانون هفته کار، شفافیت در تکامل نیروی کار در سطح محلی و جهانی و در نهایت ارائه تعهد قوی در برابر اخراج های پنهان و محکوم کردن سیاست های بد مدیریتی که کارکنان را به سمت استعفا سوق می دهد.

بخوانید  نظرسنجی جدید نشان می دهد که قمار چقدر در حال رشد است

این تصمیم کارمندان شعبه پاریس یوبی سافت در پی اظهارات اخیر ایو گیلموت، مدیرعامل یوبی سافت است که در گزارش مالی هفته گذشته اعلام کرد که این شرکت قصد دارد هزینه های خود را به میزان 200 میلیون دلار طی دو سال آینده از طریق تجدید ساختار هدفمند کاهش دهد. . و واگذاری برخی دارایی های غیر مادی.