پایان پشتیبانی از سلول های مرده پس از پنج سال


Motion Twin اعلام کرده است که Dead Cells پس از آپدیت بعدی میزبان محتوای جدیدی نخواهد بود.

بازی سرکش Dead Cells از زمان انتشار در سال 2017 شاهد بروز رسانی‌های بزرگ و هیجان‌انگیزی بوده است. این به‌روزرسانی‌ها باعث شده است که بازیکنان برای محتوای جدید بازگردند، اما استودیو Motion Twin اعلام کرده است که این بازی پس از به‌روزرسانی بعدی محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد.

در پنج سال گذشته، استودیو Evil Empire مسئولیت انتشار محتوایی را پس از انتشار Dead Cells در کنار Motion Twin و کمک به آنها در شروع پروژه بعدی Motion Twin بر عهده داشته است. Evil Empire پس از انتشار به‌روزرسانی Dead Cells 35 راه خود را از این توسعه‌دهنده جدا می‌کند و استودیو Motion Twin به توسعه بازی شریک مانند Windblown ادامه می‌دهد.

استودیو Motion Twin در بیانیه‌ای جدید گفت: «به‌روزرسانی شماره ۳۵ پایان سفر ما با سلول‌های مرده را نشان خواهد داد». پس از پنج سال فوق‌العاده کار روی محتوای اضافی برای Dead Cells، ما راه خود را از استودیو Evil Empire جدا خواهیم کرد و نمی‌توانیم منتظر دیدن پروژه بعدی آنها باشیم. این تصمیم پس از بررسی دقیق، به ویژه با موفقیت بسته الحاقی Return to Castlevania در سال گذشته گرفته شد.

استودیوی Motion Twin اضافه کرد که نمی خواهد با گسترش بیش از حد بازی، ماهیت Dead Cells را به خطر بیندازد و این تصمیم پس از 5 سال پشتیبانی منطقی به نظر می رسد. Dead Cells هم اکنون برروی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، اندروید و iOS در دسترس است.

بخوانید  پشتیبانی از بیش از 230 بازی فناوری AMD FSR
تحریریه مجله بازی یک گیمر