پادکست آیفون چیست؟ دنیایی از محتوای آموزشی و سرگرمی

هنگامی که یکی از پادکست ها را باز می کنید، در صفحه باز شده می توانید تصویری از این برنامه با تاریخ فعالیت، شرح موضوع پادکست و افرادی که در آن شرکت می کنند و در پایین قسمت های منتشر شده را مشاهده کنید. از پادکست قابل دسترسی است که با لمس + شما می توان آن را به کتابخانه اضافه کرد

برای شروع استفاده از پادکست آیفون، روی Browse کلیک کنید تا موضوعات و دسته بندی های پیشنهادی را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود چند مورد را انتخاب کنید. در این صفحه، پادکست های محبوب و پرطرفدار، ساعات پربیننده و موارد دیگر را خواهید یافت. برای دیدن نمایش‌های برتر، قسمت‌های برتر و دسته‌ها، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.

در بخش جستجوی پادکست آیفون، در سربرگ جستجو، می‌توانید همه پادکست‌های موجود یا پادکست‌هایی را که مشترک شده‌اید یا به آن‌ها گوش داده‌اید، با ضربه زدن روی نوار بالای صفحه جستجو کنید تا نام پادکست را وارد کنید. نکته برجسته بخش جستجوی پادکست، امکان جستجو در محتوای پادکست است. با این قابلیت، اگر نام یا موضوع فردی در پادکست ذکر شود، در نتایج جستجو پیشنهاد می شود.

پخش پادکست در آیفون

علاوه بر این، با لمس و ورود به قسمت قسمت‌ها یا برنامه‌های برتر، همیشه می‌توانید با فیلتر کردن ژانرهای مختلف در زیر All Categories در گوشه سمت راست بالا، به بالای ژانرهای مختلف دسترسی پیدا کنید.

هر یک از این دسته ها به چندین زیرمجموعه کوچکتر تقسیم می شوند تا کاربران بتوانند به راحتی پادکست های مورد علاقه خود را پیدا کنند. برای مثال در دسته Society & Culture می توانید موضوعاتی مانند مستند، فلسفه، رشد شخصی و غیره را بیابید.

بخوانید  احتمال معرفی بازی Counter-Strike 2 نزدیک به نسخه بتا در این ماه است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر