ویژگی های کیف پول امن برای ذخیره Tether (کیف پول من)

صرافی «محفظاتی» در این مقاله به قدرت ارز تتر و امکان مبادله دلار با این ارز پرداخته است.

این روزها با افزایش قیمت دلار در ایران و کاهش ارزش پول ملی، بسیاری از مردم برای حفظ ارزش سرمایه نقدی خود به دنبال خرید دلار هستند. این در حالی است که خرید ارز از بانک مرکزی و صرافی ها به منظور انباشت آن برای هر نماد ملی محدودیت سالانه مشخصی دارد و امکان خرید بیش از این سقف در مدت یک سال وجود ندارد. از طرفی خرید از تجار علاوه بر خطراتی که دارد (مثل تقلبی بودن دلارهای خریداری شده) می تواند شما را در معرض جریمه های قاچاق ارز و خرید و فروش غیرقانونی ارز نیز قرار دهد! در چنین حالتی، بهترین جایگزین خرید Tether است که همیشه 1 دلار ارزش دارد. اما سوال اینجاست که با وجود تحریم های مالی، چگونه می توانیم تتر را در ایران بخریم و آن را در یک کیف پول امن نگهداری کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

آیا تتر می تواند جایگزین دلار شود؟

قبل از معرفی کیف پول‌های امن موجود برای ذخیره‌سازی تتر، لازم است به این سوال پاسخ دهیم که «تتر بخریم یا دلار؟» کدام بهتر است؟” اجازه دهید پاسخ دهیم تا بتوانید مطالب زیر را با تسلط کافی بر اهمیت موضوع مطالعه کنید. Tether (USDT) در اصل یک ارز دیجیتال است، از آن به عنوان یکی از پایدارترین ارزهای دیجیتال در این دسته یاد می شود. ارزهای پایدار، و ارزش هر واحد به ارزش دلار آمریکا مرتبط است، به عبارت بهتر، هدف از ایجاد تتر ایجاد پلی بین ارزهای رمزپایه و ارزهای فیات و به همین دلیل، ارزش هر واحد بود. همیشه برابر با یک دلار آمریکا است و امکان نوسانات شدید قیمت در آن وجود ندارد.

اگر به دنبال این هستید که با تبدیل ریال به دلار از کاهش ارزش سرمایه فیات خود جلوگیری کنید، خرید تتر در مقایسه با خرید دلار فیات گزینه بسیار بهتری است. دلیل این مشکل سهولت در معاملات و عدم وجود سقف در عملیات خرید و فروش است. بدیهی است با خرید تتر، جریمه اخلال در سیستم بازار سکه نخواهید داشت; زیرا بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بین المللی است و معامله گران زیادی از کشورهای مختلف در آن حضور دارند. وقتی آن را می فروشید، آنقدر درگیر ساعات مبادله و یافتن دلال نخواهید بود. از آنجایی که صرافی‌های ارز دیجیتال 24 ساعته فعال هستند (حتی در روزهای تعطیل نیز به کار خود ادامه می‌دهند)، می‌توانید در هر زمانی از شبانه‌روز، تترهای خود را به فیات و پول ملی تبدیل کنید.

بخوانید  یک بسته نرم افزاری شگفت انگیز WoW برای بازیکنان جدید و فعلی برای مدت زمان محدودی در دسترس است

علاوه بر موارد ذکر شده، شفافیت مالی بسیار بالای شرکت ارائه‌دهنده تتر باعث شده است که تتر بتواند ثبات قیمت‌های خود را در مهمترین روزهای تاریخ ۱۶ ساله بازار ارزهای دیجیتال حفظ کند.

یک شرکت تتر محدود رسما اعلام کرده است که برای هر انتشار تتر 1 دلار در ذخایر خود نگه می دارد و دلیل این عدم نوسان قیمت نیز همین مزیت ذکر شده است.

بهترین کیف پول برای ایمن نگه داشتن Tether

همانطور که طلا، جواهرات، اسناد مالی مهم و دارایی‌های نقدی خود را در مکانی امن مانند صندوق امانات بانکی ذخیره می‌کنید، پس از خرید Tether، باید یک بستر امن ذخیره‌سازی برای این دارایی‌های دیجیتال ارزشمند فراهم کنید تا از آن در برابر آن محافظت کنید. خطرات از حملات هکرها در امان بمانید. این پلتفرم امن همان کیف پول ارز دیجیتال است و وظیفه ذخیره دارایی های شما را مانند یک کیف پول معمولی بر عهده دارد، با این تفاوت که دارایی های شما در اینجا کاملا دیجیتال است.

کیف پول‌های ارزهای دیجیتال با توجه به ویژگی‌هایشان به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند:

  • کیف پول سردکیف پول سرد): این نوع کیف پول ها بدون اتصال به اینترنت ثابت کار می کنند و اساساً 99 درصد مواقع آفلاین هستند و حملات سایبری و سایبری را تحت تأثیر قرار نمی دهند. کیف پول سرد در دو دسته کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی موجود است. کیف پول فیزیکی دستگاه های فیزیکی هستند که کلید خصوصی را ذخیره می کنند و برای استفاده از آنها باید مبلغی را پرداخت کرده و این کیف پول را خریداری کنید.
  • کیف پول داغکیف پول داغ): برخلاف کیف‌پول‌های سرد، کیف‌های گرم همیشه آنلاین هستند و این باعث می‌شود در مقایسه با کیف‌پول‌های سرد آسیب‌پذیرتر به نظر برسند. اما طبیعتا انتخاب کیف پولی که در تاریخچه خود سابقه هک نداشته و دارای الگوریتم های امنیتی بسیار قوی است می تواند این ضعف را پوشش دهد. کیف‌پول‌های گرم عموما رایگان هستند و شامل تمام کیف‌های کیف‌های تحت وب، دسکتاپ و موبایل می‌شوند.

در زیر با بهترین و مطمئن ترین کیف پول های سرد و گرم برای ذخیره سازی Tether بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین کیف پول های داغ برای ذخیره سازی Tether

  • کیف پول TrustVaultنمونه کارها اعتماد): TrustVault اساساً کیف پول رسمی صرافی بایننس است که در مورد تنوع ارزهای دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن دارد و همچنین از Tether نیز پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که این کیف پول رمزنگاری شده برای کاربران موبایل طراحی شده است و امکان تبادل توکن و دسترسی به اپلیکیشن های مختلف غیرمتمرکز (DApps) را فراهم می کند.
  • کیف پول MetaMaskماسک متا): کیف پول های امن دیگر برای ذخیره سازی Tether شامل کیف پول Metamask است که اغلب به عنوان کیف پول اتریوم شناخته می شود. این کیف پول نرم افزاری از توکن های استاندارد ERC-20 مانند Tether نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از آن به عنوان افزونه مرورگر یا اپلیکیشن موبایل استفاده کنند.
  • کیف پول منمن): کیف پول من در واقع اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی برای ذخیره طولانی مدت تتر است که به دلیل ویژگی های امنیتی و قابلیت اطمینان بالا توانسته خود را در لیست کیف پول های معتبر بین المللی قرار دهد. این کیف پول از بیش از 2000 ارز رمزنگاری شده از جمله تتر پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های امنیتی همتراز با رقبای خارجی خود است، مانند احراز هویت و احراز هویت دو مرحله ای.
بخوانید  منتظر بازی LEGO Horizon باشید

بهترین کیف پول های سرد برای ذخیره سازی Tether

  • کیف پول Ledger Nano X Modelلجر نانو ایکس): این کیف پول یکی از پیشرفته ترین کیف پول های سرد و سخت افزاری موجود در بازار است که قابلیت اتصال به موبایل از طریق فناوری بلوتوث را فراهم می کند و یکی از بهترین گزینه ها برای ایمن نگه داشتن تتر به حساب می آید.
  • کیف پول گنج مدل Tمدل T Trezor): از دیگر کیف پول های سرد پیشرفته برای ذخیره سازی Tether می توان به کیف پول Trezor T با صفحه نمایش لمسی اشاره کرد که امنیت فوق العاده بالای آن از مهم ترین ویژگی های آن است.
  • مدل کیف پول Ledger Nano Sلجر نانو اس): برند لجر یکی از معروف ترین برندهای فعال در زمینه تولید و عرضه کیف پول های سخت افزاری می باشد و چندین مدل کیف پول سرد از جمله نانو اس را روانه بازار کرده است.اگر بودجه مالی شما محدود است با خرید این کیف پول که دارای قیمت پایین تری در مقایسه با گزینه مقرون به صرفه مدل An برای شما.

ویژگی های کیف پول امن برای نگه داشتن Tether

احتمالاً پس از تماشای مطالب فوق، این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که در بررسی کیف پولی که در این لیست مختصر در میان تعداد زیادی کیف پول ارزهای دیجیتال موجود انجام دادیم، چه پارامترهایی در نظر گرفته شده است؟ پارامترهایی که در نظر می گیریم به شرح زیر است:

حفاظت

یک کیف پول امن باید دارای ویژگی هایی مانند احراز هویت دو مرحله ای (2FA) و قابلیت چند امضایی باشد و کاربر هنگام استفاده از آن کنترل کاملی بر کلید خصوصی خود داشته باشد.

هزینه ها

کارمزدها و هزینه هایی که کیف پول دریافت می کند نیز عامل مهمی در انتخاب کیف پول رمزنگاری است. مثلا کیف پول من برای ایجاد حساب های کاربری یا ذخیره ارزهای دیجیتال درازمدت از کاربران هزینه ای دریافت نمی کند.

دسترسی

بررسی کنید که آیا می توان به کیف پول از طریق دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه، رایانه و غیره دسترسی داشت یا خیر. کیف پول‌های بومی همیشه در تلاش هستند تا با ارائه خدمات در پلتفرم‌های مختلف، جایگاه بهتری در جامعه ارزهای دیجیتال داشته باشند.

خدمات و پشتیبانی مشتری

هنگامی که کاربران به طور گسترده نظرات مثبتی را در مورد سطح پشتیبانی کیف پول درخواستی به صورت آنلاین ارسال می کنند، این موضوع می تواند به عنوان شاخصی برای اعتبار کیف پول درخواستی در نظر گرفته شود.

بخوانید  تریلر جدید Sand Land اتفاقات شگفت انگیز بازی را به نمایش می گذارد

کیف پول من؛ بهترین کیف پول ایرانی برای ذخیره تتر

وجود تحریم‌های خارجی و تأثیرات منفی روزافزون این تحریم‌ها بر زندگی کاربران ایرانی، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال ایرانی را در انتخاب کیف پول برای ذخیره ارزهای دیجیتال خود با تردید و ترس مواجه کرده است، از ترس اینکه روزی این کیف‌پول خارجی تبدیل به یک کیف پول خارجی شود. در معرض تحت تحریم های بین المللی ایران و مسدود کردن حساب و دارایی های او. بهترین راه حل برای جلوگیری از این فشارها و ترس ها استفاده از سرویس کیف پول من است که یک کیف پول کاملاً ایرانی با ویژگی های کیف پول های خارجی است که در چند سال گذشته توانسته جایگاه خود را در بین معامله گران ایرانی تثبیت کند ایجاد و تأیید یک حساب کاربری در کیف پول من 15 دقیقه طول می کشد و پس از آن می توانید به راحتی بیش از 2000 ارز رمزنگاری شده من از جمله Tether را به روشی کاملاً ایمن ذخیره کنید. پس وقت را از دست ندهید و همین الان به وب سایت صرافی مراجعه کنید کیف پول من او ضربه می زند.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با آن نمی پذیرد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر