واکنش منتقدان به بازی Oxenfree II: Lost Signals


میانگین امتیاز بازی Oxenfree II: Lost Signals به تازگی منتشر شده است و شاهد عملکرد خوبی هستیم.

Oxenfree را می توان یک تجربه مستقل سرگرم کننده در ژانر ترسناک و ماوراء طبیعی دانست و در سال 2016 برای عموم عرضه شد. سپس شاهد معرفی Oxenfree II: Lost Signals در نمایشگاه Nintendo Indie World 2021 بودیم و مشخص شد که نسخه دوم دنباله مستقیم بازی اول است.

از نظر داستانی، بازی Oxenfree 2 پنج سال پس از وقایع نسخه اول اتفاق می افتد و گیم پلی بازی تقریباً همان چیزی است که در نسخه اول دیدیم. Oxenfree II: Lost Signals در ابتدا قرار بود در سال 2021 منتشر شود، اما پس از دو تاخیر، سرانجام تیم سازنده اعلام کرد که بازی را در سال 2023 خواهیم دید و اکنون امتیاز میانگین Oxenfree 2 در دسترس است. امتیازات بازی حاکی از تجربه خوب است و در ادامه نگاهی به نظرات برخی از منتقدان بازی Oxenfree 2: Lost Signlas خواهیم داشت.

Oxenfree II: Lost Signals

  • سازنده: استودیو مدرسه شبانه
  • ویرایشگر: بازی های نتفلیکس
  • سکو: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، اندروید، iOS
  • تاریخ انتشار: 21 جولای

یکی از معماهای بازی Oxenfree II

PC Gamer: 85 از 100

در ساختار و فرمول راه رفتن و صحبت کردن، Oxenfree 2 یک تجربه بالغ تر و بالغ تر است.

یوروگیمر: 80 از 100

جالب است حداقل برای من در پایان ماجراجویی Oxenfree II به بسیاری از رمز و رازهای بازی پاسخ می دهد.با وجود بازی های وب محور مانند Oxenfree II همیشه دلیلی برای بازگشت به بازی وجود دارد.برای تصمیم گیری های مختلف و بفهمید چه نتیجه ای در انتظار شماست. با این حال، درست مانند نسخه اول، همه چیز در بازی احساس متفاوتی دارد.

GameSpot: 70 از 100

Oxenfree II دنباله ای محکم برای بازی اصلی است. یک شخصیت مکمل و آنتاگونیست خاص کمی تجربه بازیکن را خراب می کند، اما روایت کلی یک تجربه رضایت بخش از درک نادرست یک زن بالغ از واقعیت و تصمیم نهایی او برای حرکت فراتر از یک حالت ثابت و تلاش برای چیزی بهتر است. دوستانی که فقط از طریق دستگاه واکی تاکی با آنها ارتباط برقرار می کنید.

IGN: 70 از 100

Oxenfree 2: Lost Signals یک ماجراجویی ترسناک بسیار شخصی و غیرقابل پیش‌بینی را ارائه می‌کند که ایده‌های زیادی از بازی اول گرفته است. با این حال، هنوز ارزش تجربه کردن را دارد.

رادار بازی: 40 از 100

Oxenfree 2 یک دنباله ناامید کننده است که تمام عناصری را که باعث درخشش نسخه اول شده اند، از بین برده است. داستانی جذاب همراه با جلوه های صوتی عالی در زیر مجموعه ای از نگاتیوها، شخصیت های ساده و دیالوگ های کنترل شده و محدود گنجانده شده است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Ubisoft (Re) بازی BattleCore Arena را معرفی کرد، یک بازی تیراندازی کره ای رایگان