هیدن کریستنسن، بازیگر جنگ ستارگان، بازی‌های ویدیویی مورد علاقه‌اش را فاش کرد

بازیگر هیدن کریستنسن که بیشتر برای بازی در نقش آناکین اسکای واکر/دارث ویدر در مجموعه جنگ ستارگان شناخته می شود، از بازی های ویدیویی مورد علاقه خود رونمایی کرد. کریستنسن در صحبت با Wired گفت که این روزها زیاد بازی نمی کند، اما خاطرات خوبی از چند فرنچایز دارد.

“من بازی های ویدئویی زیادی انجام دادم. نه چندان از زمانی که پدر شدم. من طرفدار سرسخت Call of Duty، Halo و سپس فیفا بودم. فیفا به نوعی مورد علاقه من بود. منچستریونایتد تیمی بود که با آن بازی می کردم. معمولا. بازی کرد.”

کریستنسن یک فرزند دارد، یک دختر، که او را با شریک سابق خود، بازیگر، ریچل بیلسون، پدر و مادر می کند. کریستنسن در سال 2014 پدر شد، بنابراین مردم به این نظریه می پردازند که او قبل از پدر شدن چه بازی های Halo و Call of Duty را انجام داده است. ما مطمئن نیستیم، اما طرفداران به شوخی می گویند که می توانستند در همان روزگار با کریستنسن در Halo 3 روبرو شوند.

پیش درآمدهای جنگ ستارگان با بازی کریستنسن هنگامی که در اوایل دهه 2000 اکران شدند چندان مورد استقبال قرار نگرفتند، اما کریستنسن و دیگران گفته اند که طرفداران اخیراً به سمت آنها گرایش پیدا کرده اند. کریستنسن دوباره برای ایفای نقش دارث ویدر در سریال تلویزیونی Ob-Wan Kenobi 2023 و نمایش Ahsoka 2023 بازگشت.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تا 50٪ تخفیف برای Atari Game Station Pro در آمازون دریافت کنید