هیدئو کوجیما می خواهد که Death Stranding جوایز معتبر جشنواره فیلم را به دست آورد



تطبیق یک بازی ویدیویی با صفحه نمایش بزرگ کار ساده ای نیست، اما Death Stranding می تواند یک چالش استثنایی باشد. در قسمت جدیدی از سری وب HideoTube خود، هیدئو کوجیما، خالق Death Stranding در مورد فیلم آینده و همکاری خود با A24، هدف خود از ایجاد یک اقتباس برنده جایزه، و اینکه آیا نورمن ریدوس دوباره نقش خود را در این بازی ویدیویی بازی خواهد کرد صحبت کرد. سازگاری زنده

کوجیما گفت: «تطبیق آن در یک سریال تلویزیونی مانند The Last of Us آسانتر است. “تطبیق یک بازی 50 تا 60 ساعته مانند Death Stranding در یک فیلم دو یا سه ساعته بسیار دشوار است. طبیعتاً جهان بینی تغییر نخواهد کرد. اما داستان بازی همانطور که هست تغییر نخواهد کرد. برنده شد. فقط دو ساعت طول می کشد. ما هنوز در حال فکر کردن به این هستیم که چگونه به آن نزدیک شویم.”

در گذشته، اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی همیشه شکست خورده است، اما در چهار یا پنج سال گذشته، افرادی که بازی‌های ویدیویی را می‌دانند، این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند که آنها را به یک فیلم یا درام اقتباس کنند. و موفقیت‌های متعددی نیز حاصل شده است. ساخته شده، مانند فیلم برادران سوپر ماریو. و این روند این روزهاست، اما با A24، می‌خواهم کاری انجام دهم که مبتنی بر بازی باشد، بلکه مستقل و هنری باشد، چیزی که بتواند جوایزی را در جشنواره‌های فیلمی مانند کن، ونیز یا جشنواره‌های فیلم دریافت کند. ساندنس.”

بازی Death Stranding که در سال 2019 منتشر شد حاوی ده‌ها ساعت محتوای سینمایی است، زیرا بازی Kojima Productions زمان خود را می‌گیرد تا داستان، شخصیت‌ها و وضعیت دنیایی را که در آن بشریت در آستانه نابودی و انقراض قرار دارد، به تصویر بکشد.

بخوانید  مدیر عامل Arrowhead می گوید: کراس اوور Halo x Helldivers احتمالا هرگز اتفاق نمی افتد

پس چه کسی در Death Stranding بازی خواهد کرد؟ بازی اصلی دارای صدا و شباهت نورمن ریدوس در نقش سم پورتر بود، و در حالی که بازیگر مردگان متحرک ممکن است انتخاب بدیهی باشد، کوجیما توضیح داد که هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است و تحقیقات درباره یک کارگردان هنوز در حال انجام است.

کوجیما علاوه بر کار بر روی ساخت یک فرانچایز فیلم Death Stranding، با چندین پروژه دیگر نیز کارهای زیادی را در دستور کار خود دارد. Death Stranding 2: On the Beach قرار است در سال 2025 عرضه شود، کوجیما در حال همکاری با کارگردان Get Out جوردن پیل برای OD است و توسعه‌دهنده کهنه کار در حال ساخت یک بازی متال گیر با عنوان کاری Physint است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر