همه چیز درباره همستر Combat + Daily Combo در 26 ژوئن

توجه داشته باشید که اگرچه NatCoin در نهایت امکان تبدیل ارزهای مجازی به پول واقعی را با فهرست کردن آنها در صرافی ها فراهم کرده است، اما همچنان فاقد وایت پیپر است و نقشه راه یا پیاده سازی آن تعریف نشده است. پروژه ای که زومیت و چندین متخصص دیگر با استناد به شواهد متعدد به آن اشاره کردند، احتمالا هرگز به پول واقعی تبدیل نخواهد شد.

نقشه راه هوادراپ مبارزه با همستر شامل چندین مرحله است: مذاکره با صرافی ها، مذاکره با سازندگان بازار، شراکت های کلیدی و لیست کارهای انجام شده. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر در حال جمع‌آوری سکه در بازی مذکور هستند و اگر توکن در صرافی‌ها فهرست شود، می‌توان سکه‌های درون بازی را به پول واقعی تبدیل کرد. توکن همستر اخیرا در بازار پیش فروش صرافی کوکوین عرضه شد که به احتمال زیاد به دلیل عرضه قریب الوقوع این ارز دیجیتال و امکان خرید و فروش آن است. خرید مبارزه با همستر در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

مطلب زیر با اضافه شدن نحوه اتصال ربات همستر به کیف پول تلگرام Tonkeeper به روز شده است.

همستر کمبت چیست؟

در دنیای شلوغ بازی های رمزنگاری شده، Hamster Combat در 25 مارس 2024 (6 آوریل 1403) منتشر شد. این پروژه توجه زیادی را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است و 11 روز پس از راه اندازی اولیه، به رکورد چشمگیر یک میلیون کاربر رسید و هر روز بر تعداد آن افزوده می شود. طبق گفته سازندگان، همستر کمبت بیش از 150 میلیون کاربر و 40 میلیون کاربر فعال روزانه دارد.

Hamster Combat یک بازی تلگرامی است که کاربر می تواند با ضربه زدن روی صفحه گوشی خود سکه های مجازی کسب کند. سکه هایی که قابلیت تبدیل شدن به ایردراپ و در نهایت تبدیل به پول واقعی را دارند. البته قیمت همستر کمبت تا زمانی که این پروژه در بورس عرضه نشود مشخص نخواهد شد.

اگرچه Hamster Combat در حال حاضر تنها یک بازی است، اما امکان airdrop وجود دارد. این بدان معناست که افرادی که سکه‌های درون بازی جمع‌آوری می‌کنند احتمالاً واجد شرایط ایردراپ در طول TGE (رویداد تولید توکن) خواهند بود. به عبارت دیگر، اگر پروژه در صرافی ها قرار گیرد، قیمت سکه همستر به هر قیمتی که سازندگان آن صلاح بدانند تعیین می شود، در این صورت امکان فروش سکه ها و تبدیل آنها به پول واقعی وجود خواهد داشت.

نکته مهم دیگر این است که طبق گفته توسعه دهندگان همستر کمبت، توکن این پروژه بر روی پلتفرم بلاک چین TON تولید خواهد شد.

توضیح بازی کریپتو همستر کمبت

برای شروع بازی همستر کمبت و جمع آوری ارزهای مجازی، ابتدا باید ربات تلگرام پروژه را راه اندازی کنید. برای این کار به یک اکانت تلگرام و همچنین لینک ربات نیاز دارید.

پس از ورود به ربات همستر کمبت در تلگرام، متن خوش آمدگویی با گزینه شروع بازی نمایش داده می شود. شروع را فشار دهید تا به صفحه بازی منتقل شوید. در منوی پایین این بازی قسمت های Exchange، Mine، Friends، Earn و Airdrop را مشاهده می کنیم که هر کدام را توضیح خواهیم داد.

اداره بورس

در قسمت Exchange بازی همستر کمبت که صفحه اصلی محسوب می شود، می توانید یک سکه بزرگ که نماد بازی همستر روی آن است، با کلیک روی آن، ارزهای مجازی را جمع آوری کنید. در این صفحه اطلاعاتی مانند تعداد سکه های کسب شده و موارد دیگر نیز نمایش داده می شود.

صفحه اصلی همستر کمبت
صفحه اصلی همستر کمبت
صفحه تقویت کننده همستر کمبت
صفحه تبلیغاتی همستر کمبت

با کلیک بر روی Boost به بخش Boosts بازی خواهید رفت. در بالای صفحه Boost و تحت عنوان Free Daily Boosts، گزینه Full Power را داریم که با ضربه زدن روی آن می توانید سکه ها را تا سقف مشخصی که با نماد رعد و برق نشان داده شده است، ضربه بزنید و نگه دارید. در قسمت Boosts دو گزینه Multi-Tap و Power Limit داریم که به ترتیب برای افزایش تعداد سکه های دریافتی در هر ضربه و افزایش ظرفیت پاور استفاده می شود.

بخوانید  خالق جومانجی اقتباس سینمایی از بازی های بندی را کارگردانی می کند

اداره معادن

در بخش ماینینگ بازی، می توانید با پرداخت چند سکه جمع آوری شده، کارت های ماینینگ را خریداری کنید. با خرید هر یک از این کارت ها به صورت روزانه یا ساعتی و کاملا اتوماتیک سکه کسب خواهید کرد. به عنوان مثال در تصویر زیر با خرید یک جفت کارت بیت کوین و پرداخت 250 سکه، سیستم بازی به صورت خودکار در هر ساعت 40 سکه به حساب شما اضافه می کند.

بخش معدن در بازی همستر کمبت
صفحه اصلی من در همستر کمبت
بخش معدن در بازی همستر کمبت
خرید کارت استخراج اتوماتیک سکه در همستر کمبت

دوستان، کسب درآمد و بخش airdrop

با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت همستر کمبت انحصاری خود، می توانید جوایزی را دریافت کنید که به صورت سکه به حساب شما اضافه می شود. با هر دعوت موفق، 5000 سکه دریافت خواهید کرد و در صورتی که کاربر هدف دارای اکانت پریمیوم تلگرام باشد، این پاداش به 25000 سکه افزایش می یابد.

در بخش Earn می‌توانید با انجام کارهای ساده مانند عضویت در کانال یوتیوب بازی، عضویت در کانال تلگرام، صفحه X (توئیتر سابق) و غیره سکه‌های اضافی به عنوان پاداش دریافت کنید.

در نهایت بخش Airdrop را داریم که می توانید مراحل دسترسی به ایردراپ واقعی Hamster Kombat و وضعیت تکمیل آن را مشاهده کنید. در حال حاضر مذاکرات با صرافی‌ها، مذاکره با بازارسازان و همکاری‌های کلیدی به پایان رسیده است و تنها مرحله فهرست کارها از دریافت ایردراپ باقی مانده است.

Hamster Kombat را به کیف پول Tone Keeper پیوند دهید

Hamster Combat اکنون امکان اتصال به کیف پول های سازگار با TON را فراهم می کند، کیف پول Tonkeeper توصیه می شود. برای استفاده از این کیف پول نیازی به نصب اپلیکیشن نیست و از طریق ربات کیف پول تلگرام نیز می توان مراحل را انجام داد. اما در صورت تمایل می توانید Tone Keeper را روی گوشی خود نصب کنید.

کیف پول تون نگهبان

1. در صورت تمایل، ابتدا کیف پول رمزنگاری Tonkeeper را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید، آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و راه اندازی کنید.

2. وارد Hamster Combat شوید و روی Airdrop در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.

3. حالا در قسمت task list دو گزینه خواهید دید، باید روی Connect your TON Wallet کلیک کنید.

4. در این صفحه Tonkeeper Wallet را انتخاب کنید.

5. حالا روی دکمه آبی Connect Wallet ضربه بزنید.

6. رمز کیف پول ToneKeeper خود را وارد کنید.

7. یک پیام «انجام شد» با یک تیک سبز در کنار آن نشان می‌دهد که کیف پول Tone Keeper شما اکنون با موفقیت به Hamster Combat متصل شده است.

توجه داشته باشید، اگر هنگام اتصال ربات به کیف پول Toon Keeper کلمه Coming Soon را مشاهده کردید. یعنی این قابلیت هنوز برای اکانت تلگرام شما فعال نشده و به تدریج در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همچنین ممکن است پس از انجام این کار دوباره “به زودی می آید” را مشاهده کنید که جای نگرانی نیست و همچنان می توانید ربات همستر خود را از قسمت Apps Connected ربات و برنامه کیف پول Toon Keeper به آن متصل کنید.

آیا بازی با همستر قانونی است؟

به دلیل ماهیت غیرقابل پیش‌بینی دنیای ارزهای دیجیتال، نمی‌توان مستقیماً گفت که آیا همستر کامبت قانونی است یا کلاهبرداری است. با این حال، طبق برخی نشانه ها، همستر در نهایت می تواند به چیزی مفید تبدیل شود و یکی از این نشانه ها، مشارکت استراتژیک آن با صرافی هایی مانند BingX است.

بخوانید  بازی Battle Royale Halo احتمالا کنسل شده است
اسباب بازی همستر کمبت با زمینه مشکی و آبی تیره

همکاری همستر با صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند BingX به این معنی است که احتمالاً در آینده شاهد لیست شدن توکن آن در صرافی‌های مذکور خواهیم بود، در این صورت قیمت سکه همستر کمبت مشخص خواهد شد. البته، در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به بازی کردن و جمع آوری سکه ادامه دهیم.

تاریخ انتشار کد مبارزه با همستر

سوال بسیاری از کاربران این است که بازی Hamster Combat چه زمانی در لیست قرار می گیرد؟ طبق برخی شایعات، توکن Hamster Kombat احتمالاً در ماه جولای وارد صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانید سکه‌های جمع‌آوری شده درون بازی خود را با پول واقعی یا سایر ارزهای رمزنگاری معتبر مانند تبدیل بیت‌کوین، اتریوم و تتر مبادله کنید.

همستر رزمی با کلاه فضانوردی با موشک در پس زمینه

همچنین اگر Hamster Kombat در صرافی ها لیست شده است، می توانید توکن های خود را در کیف پول سخت افزاری یا کیف پول نرم افزاری نگهداری کنید تا در آینده ارزش آنها افزایش یابد. اگر نمی دانید از کدام کیف پول استفاده کنید، مقاله ما را در مورد بهترین کیف پول رمزنگاری بررسی کنید.

آیا همستر ارزش امتحان کردن را دارد؟

اگر به دنبال یک بازی کریپتو ساده و اعتیادآور با پتانسیل کسب درآمد هستید، همستر کمبت قطعا ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی به سرعت در حال رشد است و به نظر می رسد در آینده نیز به رشد خود ادامه دهد. با این حال، باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ تضمینی برای برنده شدن پول واقعی در بازی های کریپتو وجود ندارد و پیشنهاد می کنیم همیشه قبل از سرمایه گذاری در هر بازی کریپتو، تحقیق خود را انجام دهید. از سوی دیگر، از آنجایی که پروژه‌هایی مانند NatCoin در صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایرانی و خارجی فهرست شده‌اند، توصیه می‌شود مدتی را صرف بازی Hamster Combat کنید.

چگونه در مبارزه همستر سکه های بیشتری بدست آوریم؟

در صفحه اصلی همستر کمبت، روی Friends ضربه بزنید و در صفحه بعد، دعوت از دوستان را انتخاب کنید تا لینک دعوت شما ایجاد شود. اکنون می توانید این لینک را برای دوستان خود ارسال کنید.

همچنین در قسمت ماینینگ می توانید با خرید کارت های مختلف مقداری سکه به صورت خودکار در فواصل ساعتی یا روزانه کسب کنید. علاوه بر این، می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی همستر کمبت از طریق بخش Earn، جوایز بیشتری دریافت کنید.

با استفاده از کد مورس روزانه 1 میلیون سکه در همستر کمبت به دست آورید

همستر کامبت همچنین در تاریخ 5 ژوئن (16 ژوئن) کد مورس را به ویژگی های خود اضافه کرد، به این معنی که هر روز می توانید با وارد کردن یک کد مورس ویژه به بازی، 1 میلیون سکه دریافت کنید. البته روش وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می پردازیم:

همستر کمبت کد مورس روزانه را فعال می کند

ابتدا در صفحه اصلی بازی، روی قسمت Earning Per Click در گوشه سمت راست بالا سه بار کلیک کنید.

مورس رزمی همستر

با انجام این کار، پس زمینه نماد همستر شما قرمز می شود و یک جعبه رمز روزانه در زیر نشانگر درآمد شما ظاهر می شود که 1 میلیون سکه در جلوی آن قرار دارد. اکنون برای وارد کردن کد آماده هستید.

نحوه وارد کردن کد مورس در بازی مبارزه با همستر

کدهای مورس فقط با استفاده از دو حرف خط تیره و نقطه وارد می شوند. لمس طولانی برای وارد کردن خط تیره مورس (-) و سپس Normal را برای نقطه (.) فشار دهید.

کد مورس فعلی در Hamster Combat کلمه NFT است. برای وارد کردن این کلمه به عنوان کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

  • خط، نقطه (حرف N)
  • نقطه، نقطه، خط، نقطه (حرف F)
  • خط (حرف T)

توجه داشته باشید که پس از وارد کردن صحیح کد مورس برای هر حرف، آن حرف نمایش داده می شود. بنابراین مطمئن خواهید شد که کد را به درستی وارد کرده اید. ممکن است چند تلاش برای به دست آوردن ریتم درست طول بکشد، اما در نهایت می توانید روزانه یک میلیون سکه اضافی در مبارزه با همستر با استفاده از کد مورس دریافت کنید.

Combo Daily Hamster Kombat چیست؟

ربات Hamster Kombat و تب Mine دارای بخشی به نام Daily Combo هستند که هر 24 ساعت یکبار به روز می شود.

ترکیبی روزانه همستر کمبت

در این قسمت با یافتن سه کارت مخصوص می توانید 5 میلیون سکه درون بازی به دست آورید.

چگونه روزانه 5 میلیون سکه دریافت کنیم

برای دریافت 5 میلیون سکه از قسمت مجموعه همستر کمبت، باید هر روز سه کارت ویژه از چهار بخش مارکت، PR & Team، Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت ها در میان صدها گزینه کاری زمان بر است و سکه های موجود شما را نیز خالی می کند. ما هر روز کارت های ترکیبی روزانه را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید بدون صرف زمان و سکه بیشتر، 5 میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

کارت های همستر امروز، 26 ژوئن

برای دریافت 5 میلیون سکه رایگان از طریق بخش Combo Combo همستر در 26 ژوئن، کارت های زیر را در بازی پیدا و خریداری کنید.

همستر Combat Combo 26 ژوئن

سوالات متداول در مورد Zoomit

  • بازی Hamster Battle چه زمانی منتشر می شود؟

    تاریخ انتشار رسمی توکن Hamster Kombat وجود ندارد، اما طبق برخی شایعات، این پروژه احتمالاً در ماه جولای در صرافی‌های متمرکز فهرست می‌شود.

  • همستر کامبت چقدر است؟

    قیمت همستر کامبت تا زمانی که این پروژه در بورس عرضه نشود به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست، تنها بازی سازان می توانند قیمت اولیه آن را تعیین کنند و پس از راه اندازی حجم خرید، فروش و شرایط بازار از مهمترین عوامل خواهد بود. قیمت همستر کمبت را تعیین کنید.

  • آیا مبارزه همستر قابل خرید و فروش است؟

    همستر کامبت تنها در صورتی قابل خرید و فروش است که به صورت رسمی در صرافی هایی مانند بایننس، کوکوین و غیره فهرست شده باشد. سکه های این بازی در حال حاضر هیچ ارزشی ندارند. چون هنوز در بورس عرضه نشده است.

  • آیا همستر کمبت رایگان است؟

    بازی Hamster Combat کاملا رایگان است و حتی برای خرید برخی آیتم های ارتقا یافته در بازی نیازی به پرداخت پول واقعی ندارید، این کار با پرداخت سکه های مجازی در بازی انجام می شود.

  • آیا می توانم با همستر کامبت درآمد کسب کنم؟

    در حال حاضر امکان کسب ارزهای مجازی در همستر کامبت وجود دارد، اما تا زمانی که این پروژه در صرافی ها قرار نگیرد، نمی توان ارزهای مجازی داخلی آن را به پول واقعی تبدیل کرد.

  • آیا همستر کمبت بی خطر است؟

    از آنجایی که Hamster Combat بر روی پلتفرم تلگرام راه اندازی شده و به عنوان یک ربات تلگرام تایید شده کار می کند و همچنین اطلاعات خاصی از کاربر دریافت نمی کند، می توان آن را ایمن دانست.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر