هر آنچه باید در مورد کالاف دیوتی بدانید

هنگامی که Call of Duty: Infinite Warfare در بهار ۲۰۱۶ معرفی شد، واکنش بازیکنان آنقدر منفی بود که تریلر رونمایی بازی با نزدیک به ۴ میلیون دیسلایک، به یکی از دیسلایک شدهترین ویدیوهای تاریخ یوتیوب تبدیل شد. شما میتوانید با انتخاب سرور (P2P) نزدیک به سرور بازی پینگ خوبی دریافت کنید و به راحتی فیلتر و قفل بازی پابجی را دور بزنید. این ویپیان دارای سرورهای استریمینگ هم هست که شما براحتی با این سرورها میتوانید یوتیوب را با بهترین کیفیت بدون هیچ لگی باز کنید. به عنوان مثال، یک ساعت بازی پابجی بدون استفاده از چت صوتی، کمتر از ۳۰ مگابایت نت مصرف میکند. حالت سوم شخص مزیت های خیلی بیشتری نسبت به حالت اول شخص دارد یکی از آن ها این می باشد که شما بدون این که خود را در معرض دید قرار دهید می توانید گوشه ها و اطراف های دیوار ها را بگردید. همانطور که اشاره کردیم اولین چیزی که در بازی PUBG: NEW STATE نظر شما را به خود جلب خواهد کرد، دنیای بازی است. همچنین تریآرک علیرغم زمان بسیار کمش موفق شده بود یک خروجی خوب از موتورش به نمایش بگذارد و Call of Duty 3 از نظر گرافیکی یک پیشرفت محسوس نسبت به نسخه دوم بود.

در این پست چند مورد از پردرآمد ترین گیمر های دنیا را معرفی می کنیم. بازی پابجی یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین است که طرفداران زیادی دارد. احتمالا این ویپیانها بر روی اینترنت شما خوب جواب ندهد و نتوانید آن نتیجهای که انتظارش را دارید بگیرید. اگر ایمیل دارید قبلا برای خودتون باز کردید Existing بزنید و اگر هم ندارید میتونید New رو انتخاب کنید ما در آموزش چون از قبل ایمیل داشتیم Existing انتخاب کردیم. ویپیان هما یکی از برترین ویپیانهای جهان هست.این ویپیان سرورهای بهینهسازی شدهای دارید که کار را برای کاربر راحت کرده است. و به همین خاطر یا باید اکانت کوتاه مدت این ویپیان ها را تهیه کرده و تست کنید و یا هم اگر بخش رایگان دارد از بخش رایگان آن استفاده کنید. داستان در آیندهای نزدیک اتفاق میافتد، جایی که دنیا در سال 2051 در حال فروپاشی بوده و گروهکهای مختلف باید برای منابع اندک باقیمانده با یکدیگر مبارزه کنند.

بخوانید  همه چیز درباره ساعت بن تن و دنیای کودکان

در این بازی اسپانیایی که نسخه کامل آن در سال 2019 منتشر شد (نسخه Early Access بازی از سال 2017 در فروشگاه Steam در دسترس بود) باید شهر خود را میان تعداد زیادی از زامبیها بنا کنید. علی رغم تغییرات جدید شکل ظاهری، بازی PUBG: NEW STATE همان المانهای آشنای بازی بتل رویال را در خود دارد. برای دانلود پابجی نیو استیت همواره میتوانید به این صفحه از وبسایت مینی روید مراجعه کرده و از جدیدترین آپدیت ها و تغییرات بازی آگاه شده و آخرین آپدیت بازی را دریافت کنید. از آنجایی که لانچر را از صفحه اختصاصی مربوط به PUBG Mobile دریافت کرده ایم ، نصب بازی بصورت خودکار آغاز میشود. هر بازیکن با دریافت امتیاز از بازی میتواند جوایز مختلف بتلپسها را به دست آورد اما باید اشاره داشت که جواز جذاب و کمیاب بتلپسها تنها برای بازیکنانی که بتلپس را خریداری کرده باشند، در دسترس خواهند بود. اینترنتی بازی کردن همراه با سیاست استفاده منصفانه میتواند چالش برانگیز باشد، ولی خوشبختانه همیشه هم کار سختی نیست.

بازی کردن همیشه به عنوان یک سرگرمی معرفی شده است.به همین دلیل هیچکس آن را جدی نمیگیرد.شما هیچوقت نمیتوانید گیمر بودن را به عنوان یک شغل رسمی معرفی کنید.نهایت چیزی که از بازی کردن نصیبتان می شود،این است که در بین دوستان خود به “خوره بازی” معروف خواهید شد! میتوان پروتکل مناسب بازی و مناسب اینترنت خود را پیدا کنید و ازش استفاده کنید. از این رو میتوان بازی را بیشتر شبیه به عنوان کال آف دیوتی موبایل و خصوصا عنوان بتل رویال کال آف دیوتی بلک اوپس، یعنی وارزون دانست. به این دلایل، بلک آپس 3 بیشتر از بسیاری دیگر از کالاف دیوتیها توانست محبوبیتش را در دراز مدت حفظ کند. یکی دیگر از عبارت های خاص این بازی کلمه Noob است، این اصطلاح را به کسی می گویند که در بازی بد بازی می کند. چرا که بسیاری از آیتمهای درون این بازی غیررایگان هستند و گیمرها تنها با خرید سی پی میتوانند آنها را به دست آورند. به همین دلیل بسیاری از بازیکنان بازی پابجی و کالاف دیوتی موبایل از موس و کیبورد در بازی استفاده می کنند، زیرا به کمک موس و کیبورد در بازی های موبایلی می توانید خیلی راحت تر دشمنان را هدف بگیرید و سرعتتان از دیگران بیشتر می شود.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

در این مدل یک فیدبک هپتیک فوقالعاده ظریف گنجانده شده که با شناسایی صداهایی مانند شلیک گلوله و تبدیل آنها به لرزشی زیر انگشتان شما به ارتباط گرفتن هر چه بیشتر با بازی کالاف دیوتی کمک میکند. با کمک چیت کالاف دیوتی موبایل که برای هر دو بخش مولتی پلیر و بتل روبال برنامه ریزی شده است شما به راحتی می توانید برنده این نبرد ها باشید. اما دو تغییر مهم باعث شدند که این حالت حس و حال متفاوتی داشته باشد. امروزه بازی های موبایل زیاد شده اند و هر کدام از آن ها تجربه های متفاوتی را به کاربران ارائه می کنند. سیستم کنترل در بازی نیز چندان دستخوش تغییر نشده و مشابه عنوان قبلی، بازیکنان قادر خواهند بود به طور کامل آن را سفارشی سازی کنند. در حالی که شایعات خبر از یک پیشدرآمد برای مدرن وارفر با تمرکز روی شخصیت «گوست» میدادند، اینفینیتی وارد در واقع به سراغ خلق یک دنیای جدید و مستقل رفت که طراحی شخصیتهای اصلیاش از همان «گوست» الهام گرفته شده بود.