هریسون فورد توضیح می دهد که پیوستن به MCU برای کاپیتان آمریکا: نظم جدید جهانی در سال 2024 چگونه است

رئیس استودیو مارول، کوین فایگی، قبلا توضیح داده بود که چگونه کاپیتان آمریکا، با بازی آنتونی مکی در نظم جدید جهانی، پویایی “باورنکردنی” با راس فورد در فیلم خواهد داشت. فورد همچنین نقش راس را در فیلم Thunderbolts بازی خواهد کرد که در سال 2024 اکران خواهد شد.

فورد در نظم نوین جهانی نقش تادئوس “تندربولت” راس را بازی می کند و او اکنون رئیس جمهور ایالات متحده است. این اولین باری نیست که فورد نقش فرمانده کل را بازی می کند، زیرا او اولین بار در سال 1997 نقش رئیس جمهور را در ایر فورس وان ایفا کرد. فورد پس از درگذشت بازیگر اصلی، ویلیام هرت، در سال 2022 به عنوان راس به نظم جهانی جدید پیوست.

بازیگر هریسون فورد در سال 2024 در فیلم Captain America: New World Order ظاهر خواهد شد و اولین حضور خود را در دنیای سینمایی مارول رقم خواهد زد. او اکنون در مورد تجربه ساخت این فیلم و به طور مشخص اینکه آیا ساخت یک فیلم مارول سرگرم کننده است یا خیر، اظهار نظر کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

او گفت: “اوه. آره. منظورم این است که روزهای سخت و روزهای آسان و روزهای سرگرم کننده و انواع روزها وجود دارد.” اسکوایر. “این یک برنامه سخت است و، بله، سرگرم کننده است. اما پیاده روی در پارک نیست. سرگرم کننده سرگرم کننده کار است.”

بخوانید  نقد و بررسی فیلم استاد زندگی یک رهبر ارکستر

در خبرهای دیگر در مورد پیوستن بازیگران به MCU، فلورانس پوگ اخیراً در مورد اینکه چگونه مردم پس از ثبت نام برای حضور در Black Widow “خشمگین شدند” صحبت کرد.

MCU فقط آخرین سری ماموت است که فورد به آن می‌پیوندد. او همچنین به خاطر بازی در نقش هان سولو در سریال جنگ ستارگان و ایندیانا جونز شهرت دارد. او برای بازی در ایندیانا جونز برای آخرین بار در ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت باز می گردد که در 30 ژوئن اکران می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر