نگران تاخیر GTA 6 نباشید

جیسون شرایر از بلومبرگ مدیا اظهار داشت که در حال حاضر هیچ نشانه ای مبنی بر تاخیر Grand Theft Auto 6 تا سال 2026 وجود ندارد.

هفته گذشته، Kotaku Media گزارش داد که Rockstar در برنامه تولید GTA 6 خود عقب افتاده است و این بازی در خطر تاخیر تا سال 2026 قرار دارد. با فاصله کوتاه مایک استراو Media Insider Gaming گفت که برخلاف گزارش‌های اخیر، از چندین منبع مختلف در مورد انتشار برنامه‌ریزی شده GTA 6 شنیده است و ادعاهای تاخیر در این بازی “گم‌سزنی محض” است.

چند روز بعد، Kotaku گزارش خود را تصحیح کرد و گفت: “در حالی که Grand Theft Auto 6 می توانست در اوایل سال 2025 عرضه شود، دیگر اینطور نیست.” با توجه به اینکه زمان زیادی تا عرضه GTA 6 باقی مانده است، به نظر منطقی نمی رسد که در مورد تاخیر بازی اظهار نظر کنیم. ظاهرا راک استار گیمز طبق برنامه پیش می رود و تصمیم گرفته است تا کارمندان را به دفتر و کار رو در رو بازگرداند تا GTA 6 را به موقع منتشر کند.

در واقع، به گفته منابعی که خواستار ناشناس ماندن شدند، هیچ نشانه ای مبنی بر تاخیر GTA 6 در حال حاضر وجود ندارد. در مورد عرضه Grand Theft Auto 6 در ماه های اول سال 2025 باید گفت که راک استار هرگز این موضوع را تایید نکرده است. جیسون شرایر بلومبرگ نیز اخیرا توضیحاتی در مورد ساخت این بازی ارائه کرده است.

جیسون شرایر گفت: «هزاران نفر روی این بازی کار می کنند. بسیاری از مردم در حال نوشتن کدهای فیزیک آب و هوا، پردازش تصویربرداری حرکتی برای بازیگران هستند یا به دنبال اشکالات در خیابان های میامی خیالی هستند. وی با استناد به اظهارات منابع آگاه تایید کرد که “در حال حاضر هیچ نشانه ای از تغییر اساسی وجود ندارد.”

بخوانید  بازی چند نفره یوبی سافت Project U در حال برگزاری یک نسخه بتا خصوصی است

ریچارد لیدبیتر Digital Foundry اخیرا ادعا کرده است که پلی استیشن 5 پرو نمی تواند GTA 6 را با سرعت 60 فریم بر ثانیه کنترل کند. بازی GTA 6 در Vice City اتفاق می افتد و دارای دو شخصیت قابل بازی است. این بازی مورد انتظار برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود

تحریریه مجله بازی یک گیمر