نه، تیلور سوئیفت آرگیل را ننوشت، کارگردان تایید می کند



یک شایعه مداوم و غیرقابل اثبات در مورد فیلم جدید آرگیل، کارگردان Kingsman متیو وان، شما را وادار می کند که باور کنید تیلور سوئیفت کتابی را که فیلم بر اساس آن ساخته شده بود، با نام مستعار نوشته است. هرگز دلیل خوبی برای باور درست بودن این موضوع وجود نداشت و اکنون می دانیم که قطعا نادرست است.

خود وان تایید کرد سنگ نورد (از طریق Variety) که این کاملا درست نیست.

وان گفت: “من یک آدم بزرگ اینترنتی نیستم، و در واقع این دخترم بود که به سراغ من آمد – این قدرت شهرت و اینترنت است – و گفت: “تو هرگز نگفتی تیلور کتاب را نوشته است!” . “و من به او نگاه می کنم که می گوید، “در مورد چه چیزی صحبت می کنی، تیلور سوئیفت کتاب را نوشت؟ او کتاب را ننوشت!” و من می خندیدم چون می گفتم: «این درست نیست! او کتاب را ننوشت، اما دخترم به آن متقاعد شده بود.”

او افزود: “من داستان ها را خواندم و به این فکر کردم که “وای، آنها چیزی را به شانس نمی گذارند! اما او تیلور سویفت نیست. او قطعا کتاب را ننوشته است.”

در واقع این فیلم بر اساس کتاب مامور آرگیل نوشته الی کانوی ساخته شده است. این اولین کتاب کانوی است و تنها اطلاعاتی که دنیا در مورد او می داند همین است او این کتاب را زمانی نوشت که به عنوان پیشخدمت در یک رستوران کار می کرد. این کتاب به تازگی در 9 ژانویه منتشر شده است.

داستان درباره نویسنده‌ای آرام به نام الی کانوی (برایس دالاس هاوارد) است که رمان جاسوسی‌اش زنده می‌شود و او خود را درگیر یک ماجراجویی خطرناک و واقعی می‌بیند.

بخوانید  اجازه دهید فورتنایت فصل 4 فصل 3 اسکین های Battle Pass را رتبه بندی کنیم

اما این فیلم از سویفت الهام گرفته است. گربه اسکاتلندی فولد که در فیلم ظاهر می شود پس از اینکه دختران وان اسکاتلندی فولد سوئیفت را در مستند Miss Americana نتفلیکس دیدند و مادرشان یکی را به آنها هدیه داد، در آنجا قرار گرفت. این گربه خود وان، چیپ است که در فیلم در نقش الفی ظاهر می شود.

آرگیل همچنین بازیگرانی چون سم راکول، هنری کاویل، جان سینا، آریانا دبوز، دوآ لیپا، برایان کرانستون، کاترین اوهارا، سوفیا بوتلا و ساموئل ال جکسون به ایفای نقش پرداخته اند.

پس از عرضه در 2 فوریه 2024، Argylle برای پخش در Apple TV+ در دسترس خواهد بود. در مورد Vaughn، او ممکن است بیشتر برای سریال Kingsman شناخته شود، اما او همچنین Kick-Ass و X-Men: First Class را کارگردانی کرد.

او برای آینده خود را برای کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی به نام شجاعت آماده می کند. مجموعه Kingsman در مقطعی در آینده با Kingsman: The Blue Blood ادامه خواهد یافت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر