نشت COD نقشه “Get High” را بر خلاف هر چیز دیگری در فرنچایز نشان می دهد

پس از حذف آخرین به‌روزرسانی فصلی Call of Duty: Modern Warfare 3، دیتامینرها جزئیات نقشه جدیدی به نام Get High (با سبک G3T_H1GH) را کشف کردند که احتمالاً برای یک رویداد 4/20 در نظر گرفته شده است. این نقشه یک کورس مسابقه پارکور الهام گرفته از موج بخار است، که در آن بازیکنان وظیفه دارند تا جایی که ممکن است به ارتفاعات برسند – البته در جهت ارتفاع.

آخرین فصل Modern Warfare 3 قبلاً حاوی تعدادی ارجاع به 4/20 است، از جمله دو پوست اپراتور اسنوپ داگ، Cheech و Chong که با یک حرکت پایانی با تم علف‌های هرز به بازی ملحق شدند و یک بسته DLC به نام Stoney Sloth.

علاوه بر یک نقشه بازسازی شده به نام Growhouse، درزها نقشه غیرمعمول تر Get High را نشان داده است که انتظار می رود نزدیکتر به 20 آوریل در بازی بیاید. Dataminer BobNetworkUK ویدیویی از مسیر مانع به سبک بخار موج، جایی که بازیکنان در آن ظاهر می شوند، منتشر کرد. برای رسیدن به بالاترین نقطه ممکن در محدوده زمانی باید بدود. برخی از مسیرها در سراسر نقشه گزینه های متعددی دارند، و همچنین اهداف قابل شلیک پراکنده در اطراف وجود دارد، اگرچه هنوز مشخص نیست که آنها برای چه هدفی هستند.

نقشه به سبک پارکور دشوار به نظر می رسد، با فراری فقط دو سوم نقشه را قبل از اتمام زمان می سازد. سپس باب ویدئوی دیگری را در توییتر منتشر کرد که انتهای نقشه را نشان می‌داد و در آخرین بازرسی، یادداشتی منتشر شد که می‌گفت «تو بالا رفتی».

بخوانید  ماجراجویی Kamina Drummer در تریلر The Expanse: A Telltale Series

هنگامی که باب به بالای پله‌هایی که بالاترین نقطه سطح را نشان می‌دهند رسید، بازی به ابتدای سطح بازمی‌گردد. این امکان وجود دارد که بازیکنان واقعاً برای تکمیل سطح قرار نداشته باشند، زیرا ویدیوی اولیه نشان می دهد که شما می توانید مسابقه را به سادگی با بالاتر بودن از هر بازیکن دیگری در نقشه برنده شوید.

نقشه Get High هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما احتمالاً قبل از 4/20 منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیزهای جدید در فصل 3، می توانید یادداشت های وصله کامل آخرین به روز رسانی را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر