نسخه Steam Dragon's Dogma 2 در حال دریافت یک گزینه سفارشی است

Capcom یک گزینه شغلی برای نسخه Steam Dragon's Dogma 2 اضافه خواهد کرد.

اگرچه بازی Dragon's Dogma 2 توانست امتیازات و نقدهای بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند، اما بازیکنان به دلایل مختلف از جمله پرداخت درون برنامه ای، مشکلات فنی و عملکرد نسخه رایانه شخصی، انتقادات زیادی را نسبت به آخرین محصول اکشن و نقش آفرینی کپکام ابراز کردند. حال کپکام طی بیانیه ای مشکلات نسخه استیم بازی را تایید کرده و به طرفداران قول داده است که در اسرع وقت این مشکلات برطرف خواهد شد.

در این بیانیه، کپکام تایید کرد که نسخه Steam Dragon's Dogma 2 به بازیکنان این امکان را می دهد که بازی را با یک فایل ذخیره جدید شروع کنند. در حال حاضر، بازیکنان رایانه و کنسول باید به صورت دستی به محل ذخیره Dragon's Dogma 2 رفته و فایل مربوطه را حذف کنند تا در نهایت بتوانند بازی را از ابتدا شروع کنند. Capcom توضیح داد: ما به دنبال اضافه کردن یک ویژگی جدید به نسخه Steam بازی هستیم که به بازیکنان امکان می دهد بازی را با استفاده از یک فایل ذخیره جدید مجدداً پخش کنند. در اسرع وقت جزئیات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

در حال حاضر، Dragon's Dogma 2 تنها یک فایل ذخیره را به پخش کننده ارائه می دهد. قبل از انتشار بازی، Hideaki Itsuno گفته بود که این محدودیت برای تشویق بازیکنان به کاوش بیشتر اعمال شده است. بازی Dragon's Dogma 2 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اولین DLC Elden Ring Shadow Of The Erdtree است