نسخه PC بازی Frostpunk 2 با تاخیر عرضه شد

سازنده بازی Frostpunk 2 به طرفداران این بازی اعلام کرد که نسخه نهایی این بازی متعاقبا منتشر خواهد شد.

حدود یک هفته قبل از تاریخ اعلام شده عرضه Frostpunk 2 برای رایانه های شخصی، استودیو بیت 11 عرضه این بازی را به 29 سپتامبر موکول کرد. تیم سازنده این بازی در قالب یک پست اجتماعی در پلتفرم استیم از ارسال نظرات طرفداران این بازی در مورد نسخه بتا بازی تشکر کرد و اعلام کرد که چیزهای زیادی برای اضافه شدن به فینال باقی مانده است. نسخه بازی

آنها در این پست نوشتند: “طبق نتایج نظرسنجی که از شما دریافت کردیم، میانگین امتیاز شما برای بتا 8 از 10 بود و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم. اما بدانید که بتا تنها بخش کوچکی از کار در حال انجام است و ما همچنان در حال رشد و توسعه بازی هستیم.

با وجود اینکه لیست کارهای ما پر بود، آزمایش فرصتی بود تا به شما گوش کنم و بفهمیم از چه چیزهایی لذت می برید و چه چیزهایی را دوست ندارید. این به ما این امکان را داد که لیست کارهایمان را بهتر اولویت بندی کنیم و ویژگی هایی را که روی آن کار می کردیم و بیشترین لذت را برای شما به ارمغان می آورد، به جلوی صف انتقال دهیم.”

فراست بانک

در ادامه این مقاله، سازندگان این استودیو اعلام کردند که ویژگی هایی که به نسخه نهایی بازی اضافه می شود، نیاز به زمان بیشتری دارد و تیم سازنده معتقد است که علاقه مندان به بازی شایسته تجربه تمام ویژگی های جذاب بازی هستند. فراهم می کند. این بازی در روز اول انتشار عرضه می شود و نه به صورت بسته الحاقی که پس از انتشار بازی منتشر می شود.

بخوانید  معامله جمعه سیاه: Demon's Souls را با قیمت 29 دلار دریافت کنید

با گذشت 30 سال از وقایع نسخه اول بازی، زمانی که دنیا دستخوش یک اتفاق فاجعه آمیز شد و در نتیجه سرما و زمستان ابدی بر دنیای بازی حاکم شد، در نسخه دوم بازی شاهد ادامه شهر هستیم. تلاش برای زنده ماندن؛ اما ماهیت انسان تغییر نمی کند و پس از مدتی جناح های مختلفی شکل می گیرد که جامعه را به جهات مختلف سوق می دهند و سعی می کنند آن را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهند. وظیفه شما به عنوان مباشر این شهر مدیریت این جناح های مختلف است.

Frostpunk 2 عنوانی بسیار بزرگتر از قسمت اول است. به عنوان مثال زمان در این بازی به جای روز و ساعت در مقیاس هفتگی و ماهانه به جلو می رود و بازیکنان اکنون می توانند در تمام قسمت های نقشه ساختمان هایی با کاربری های مختلف بسازند.

جزئیات بیشتر این بازی را می توانید در یک گیمر دنبال کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر