معامله جمعه سیاه: Demon’s Souls را با قیمت 29 دلار دریافت کنید



Demon’s Souls، بازسازی بازی همنام سال 2009 و یک عنوان راه اندازی PS5، اکنون با قیمت 30 دلار در GameStop و Amazon در دسترس است.

مانند بسیاری دیگر از معاملات جمعه سیاه پلی استیشن، این پایین ترین قیمتی است که Demon’s Souls تا به حال با آن به فروش رفته است. در سال 2020 منتشر شد و از آن زمان به طور دوره ای کاهش یافته است. کمترین قیمتی که نسخه فیزیکی تا کنون به آن کاهش یافته است، حدود 40 دلار بوده است. شایان ذکر است که والمارت و آمازون روز گذشته آن را برای مدت کوتاهی به قیمت 25 دلار فروخت، اما وقتی والمارت فروخت، آمازون قیمت را به 29 دلار افزایش داد.

برای کسانی که به دنبال تجربه طیف کامل بازی های Soulsborne هستند، Demon’s Souls بازسازی اولین بازی Souls است. در بررسی بازی Demon’s Souls GameSpot، منتقد Tamoor Hussain این بازی را به دلیل اقتباس وفادارانه آن از یک بازی کلاسیک و مهارت فنی آن تحسین کرد. حسین گفت: «بازسازی روح‌ها چیزهای زیادی برای ستایش وجود دارد. این یک نمایش فنی برجسته برای پلی‌استیشن 5 است. یک تجربه بازی جذاب که بین هیجان‌انگیز، اعصاب خردکن، و کاملاً دلخراش در نوسان است؛ و بازآفرینی وفادارانه عنوان اصلی که ژانر فرعی Souls را به وجود آورد.»

از دیگر بازی‌های فروش پلی‌استیشن می‌توان به Gotham Knights، Ghost of Tsushima Director’s Cut و Marvel’s Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition اشاره کرد.

برای معاملات بیشتر، می توانید خلاصه های ما را در زیر مشاهده کنید:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  اشاره احتمالی تصاویر هنری The Last of Us Part 1 به بازی بعدی ناتی داگ