نسخه نمایشی Dusk Falls برای مشترکین پلی استیشن پلاس نیز در دسترس است

مشترکین پلی استیشن پلاس می توانند نسخه نمایشی As Dusk Falls را امتحان کنند.

چند هفته ای است که بازی اکشن ماجراجویی As Dusk Falls برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شده است و هم اکنون دموی رایگان این بازی برای بازیکنان پلی استیشن در دسترس است. طبق اعلام رسمی، مشترکین دسته پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس می توانند دموی رایگان یک ساعته As Dusk Falls را تجربه کنند و در نهایت با خرید بازی کامل به پیشرفت خود در داستان ادامه دهند.

اگرچه As Dusk Falls از جولای 2022 برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس منتشر شده است، اما در دسامبر سال گذشته خبر انتشار آن برای کنسول های پلی استیشن اعلام شد. نسخه پلی استیشن 5 این بازی از برخی ویژگی های منحصر به فرد کنسول نسل نهم سونی استفاده می کرد.

داستان As Dusk Falls وقایع پس از سال 1998 را نشان می دهد که زندگی و سرنوشت دو خانواده را به هم گره می زند. مکانیک بازی تا حد زیادی بر روی تاثیر و عواقب انتخاب ها تمرکز دارد و بازیکن می تواند از طریق انتخاب های خود اتفاقات سرنوشت ساز یک سرقت اشتباه را در سال 1998 ببیند. داستان بازی چند وجهی است و بازیکنان می توانند با به دست آوردن آیتم های مورد نیاز آن را کشف کنند.

As Dusk Falls شامل یک بخش چند نفره با پشتیبانی حداکثر 8 نفر است و بازیکنان می توانند با استفاده از کنسول و کنسول دستی و از طریق نرم افزارهای مخصوص بازی را به طور همزمان تجربه کنند. این حالت چند نفره به بازیکنان این امکان را می دهد که داستان گروه خاصی از شخصیت ها را به روش های منحصر به فردی تجربه کنند.

بخوانید  بررسی سری نوت بوک هفت قسمت اول

تحریریه مجله بازی یک گیمر