نحوه فروش بیت کوین های استخراج شده در صرافی OMP Phoenix


در این مقاله، صرافی OMP Phoenix بهترین نکات برای فروش بیت کوین های استخراج شده را ارائه می کند.

چگونه بیت کوین های استخراج شده را بفروشیم؟» این سوالی است که افراد به محض آشنایی با حوزه ماینینگ و استخراج ارزهای دیجیتال از خود می پرسند.. همانطور که احتمالا می دانید استخراج ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد..

در فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال، شما قدرت پردازش ماینر خود را در اختیار شبکه قرار می دهید و به این ترتیب در حل معادلات و ایمن سازی تراکنش ها در بلاک چین مشارکت می کنید.. پاداش این مشارکت به صورت سکه های استخراج شده به شما داده می شود و به کیف پول یا کیف پول بیت کوین شما واریز می شود.. اکنون باید بیت کوین های استخراج شده را نقد کنید تا پاداش استخراج شما محقق شود.

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده

امن ترین راه برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های ارزهای دیجیتال است.. برای فروش بیت کوین های استخراج شده، ابتدا باید موجودی بیت کوین خود را به a صرافی ارز دیجیتال انتقال. سپس می توانید ارز دیجیتال بیت کوین را در بازار مبادلات دیجیتال مورد نظر خود بفروشید..

چالش اصلی افراد در این مرحله انتخاب صرافی ارز دیجیتال است.. با توجه به گسترش روزافزون بخش کریپتوکارنسی و استقبال روزافزون این بازار مالی در بین مردم، بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال با خدمات مختلف معاملاتی ایجاد شده‌اند.. در ادامه به طور مفصل به بررسی عواملی که در انتخاب صرافی ارز دیجیتال باید در نظر گرفته شود می پردازیم..

انتخاب بهترین صرافی برای فروش بیت کوین های استخراج شده

هنگام کار با حساب های آنلاین، امنیت دارایی این اولین و مهمترین عاملی است که باید به آن توجه کنید.. صرافی هایی که دارایی های کاربر را در کیف پول های داغ در اینترنت نگه می دارند، گزینه های مناسبی نیستند.. بنابراین، بهتر است صرافی هایی را انتخاب کنید که از کیف پول سرد برای ذخیره دارایی های کاربران استفاده می کنند..

بخوانید  احتمال حضور یکی از شخصیت‌های ترمیناتور در مورتال کامبت ۱

دومین عاملی که در انتخاب یک صرافی معتبر ارز دیجیتال باید به آن توجه کنید این است تعداد کاربران و حجم معاملات این است. تعداد بالای کاربران و حجم معاملات در یک صرافی ارز دیجیتال، سرعت تراکنش ها یا به عبارتی سرعت انحلال دارایی ها در آن پلتفرم را نشان می دهد.. هرچه حجم تراکنش بیت کوین در صرافی دیجیتال بیشتر باشد، سریعتر می توانید بیت کوین های استخراج شده خود را بفروشید..

سومین عامل مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال، تیم است. حمایت کردن و روش های ارتباط با کاربران با این پلتفرم. اکثر فعالان بازار کریپتو ترجیح می‌دهند در صرافی‌هایی تراکنش کنند که در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانند در اسرع وقت با پشتیبانی آن ارتباط برقرار کنند تا مشکل را حل کنند..

بهترین صرافی ایرانی برای فروش بیت کوین

پلتفرم معاملاتی دانش بنیان OMP Phoenix یکی از بهترین و البته قابل اعتمادترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است که بستری برای خرید، فروش و انتقال مجدد بیت کوین و موارد دیگر است. 100 این ارز دیجیتال دیگری را در اختیار کاربران خود قرار داد.

دارایی های رمزنگاری شده کاربران OMP Phoenix کاملاً آفلاین و در کیف پول های سخت افزاری نگهداری می شوند و خطر هک یا سرقت دارایی که سرمایه افراد را تهدید می کند وجود ندارد..

پلتفرم OMP Phoenix همچنین به کاربران خود امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال را ارائه داد. این بدان معناست که آدرس سپرده بیت کوین و آلت کوین در OMP Phoenix برای هر کاربر فقط متعلق به آن کاربر است و هر حساب کاربری یک آدرس کیف پول اختصاصی دارد..

نحوه فروش بیت کوین استخراج شده

اگر به دنبال پاسخ سوال هستید چگونه بیت کوین های استخراج شده را به ریال تبدیل کنیم؟» ابتدا باید از طریق وب سایت یا برنامه OMP Phoenix ثبت نام کنید و احراز هویت خود را تکمیل کنید.. در مرحله بعد، شما باید بیت کوین های خود را از کیف پول استخراج کننده به کیف پول حساب OMP Phoenix خود از طریق ویژگی سپرده گذاری ارزهای دیجیتال منتقل کنید.. در نهایت می توانید به راحتی و به صورت آنی آن را به تومان تبدیل کنید.

بخوانید  تریلر بازی Scars Above World با محوریت داستان

ثبت نام برای OMP Phoenix به راحتی و از طریق ایمیل امکان پذیر است. پس از ثبت نام وارد صفحه داشبورد حساب کاربری می شوید و باید احراز هویت خود را تکمیل کنید.

حالا وقت آن است که ببینیم چگونه بیت کوین های استخراج شده را به کیف پول منتقل کنیم؟ پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت، می توانید به راحتی ارزهای خارجی را به کیف پول بیت کوین حساب کاربری خود واریز کرده و در بازار بفروشید و به تومان تبدیل کنید..

برای ارسال بیت کوین استخراج شده از کیف پول ماینر به کیف پول OMP Finks، روی دکمه در صفحه داشبورد کلیک کنید. سپرده» کلیک کنید و وارد بخش در صفحه جدید شوید سپرده ارزهای دیجیتال» تبدیل شود.

در صفحه جدید باید ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب کرده و شبکه انتقال آن را مشخص کنید. به این ترتیب آدرس سپرده بیت کوین در کیف پول حساب کاربری شما در OMP Phoenix به شما نمایش داده می شود.. این آدرس را در قسمت دریافت کپی یا اسکن کنید برداشت از حساب Origin Wallet شما می توانید بیت کوین های استخراج شده را به OMP Phoenix انتقال دهید.

در مرحله بعد نوبت به فروش بیت کوین های استخراج شده می رسد که به راحتی از طریق آن انجام می شود معامله سریع» یا تجارت در بازار» ممکن است. اگر می خواهید موجودی بیت کوین خود را از طریق سفارشات پیشرفته بفروشید، می توانید وارد شوید معامله» شوید و چهار روش سفارش بازار (راه رفتن)سفارش محدود (حد)حد ضرر سفارشات (محدودیت توقف) و سفارش ضرر محدود به قیمت بازار (ایست بازار) تراکنش فروش بیت کوین را کامل کنید.

بخوانید  15 کتاب صوتی را با قیمت 18 دلار در بسته Humble's LitRPG دریافت کنید

برای تبدیل سریع بیت کوین های استخراج شده، می توانید از این ویژگی نیز استفاده کنید معامله سریع» برای استفاده. فقط وارد بخش شوید خرید و فروش سریع» و ارزهای دیجیتال تبدیلی خود را انتخاب کنید. برای فروش بیت کوین های استخراج شده باید در قسمت باشد من پرداخت میکنم» ارز رمزنگاری شده بیت کوین را انتخاب کنید و در قسمت دریافت می کنم» همچنین گزینه تومان (IRT) انتخاب کنید.

در نهایت، به سادگی مقدار بیت کوینی را که می خواهید تبدیل کنید وارد کنید و دکمه را فشار دهید تبدیل» اصابت. به این ترتیب موجودی بیت کوین شما به صورت آنی با قیمت فعلی بازار به تومان تبدیل می شود..

پس از تبدیل بیت کوین به تومان، می توانید دوباره به صفحه داشبورد، روی دکمه دسترسی پیدا کنید محصول» ضربه و قسمت تومانی را حذف کنید» موجودی کیف پول خود را به حساب بانکی خود انتقال دهید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مراحل ثبت نام و احراز هویت، واریز ارز رمزنگاری شده یا ثبت تراکنش، می توانید از طریق چت آنلاین در وب سایت و اپلیکیشن و از طریق تماس با شماره 24/7 با ما تماس بگیرید. 02152694000 با خدمات مجموعه تماس بگیرید.

پایان گزارش تبلیغات.

این مقاله فقط برای اهداف تبلیغاتی است و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر