نحوه بازی CoD: Modern Warfare 2 Atomgrad Raid



آپدیت «Reloaded» میان‌فصل Modern Warfare 2 برای فصل 1 اکنون منتشر شده است و به‌روزرسانی بزرگ، اولین Raid به سبک سرنوشت Call of Duty را اضافه کرد. متأسفانه، نمی‌توانید فوراً شروع کنید، زیرا پیش‌نیازهایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در اینجا همه چیزهایی است که برای بازی در قسمت اول باید بدانید: Atomgrad.

Raid در Modern Warfare 2 چیست؟

Raids داستان کمپین Modern Warfare 2 را ادامه می‌دهد و یک حالت سه‌گانه با ترکیبی از اهداف مخفی کاری، اکشن و حل پازل است. Episode One: Atomgrad در 14 دسامبر با بارگذاری مجدد فصل 1 آغاز شد و Infinity Ward تأیید کرد که یک قسمت Raid جدید برای هر فصل آینده Modern Warfare 2 اضافه خواهد شد و تأیید می کند که بازی در کل دارای پنج فصل خواهد بود.

در حال پخش: Raid قسمت 01 | Call of Duty: Modern Warfare 2

نحوه دسترسی به Raid

Call of Duty’s Raid در برنامه رایگان Warzone 2 گنجانده نشده است و برای بازی باید Modern Warfare 2 را خریداری کرده باشید. علاوه بر این، شما باید یک Raid Assignment کسب کنید، که معیار مورد نیاز برای اجرای واقعی Raid است.

یک ماموریت حمله را می توان به سه روش به دست آورد:

  • یک چالش روزانه خاص را در چند نفره یا Spec Ops تکمیل کنید
  • در 20 لیست پخش برتر Warzone 2 BR قرار بگیرید
  • در DMZ، از آخرین هلیکوپتر exfil با حداقل 30000 دلار پول نقد استفاده کنید

پس از برنده شدن در یک ماموریت حمله، می توانید دو هم تیمی را با خود بیاورید یا می توانید به دوستی بپیوندید که قبلاً ماموریت حمله خود را انجام داده است. فقط یک نفر به مدارک نیاز دارد تا اعضای حزبشان بتوانند با آنها بازی کنند.

صاحبان یک Raid Mission به مدت یک هفته کامل به Raid دسترسی خواهند داشت. پس از تنظیم مجدد هفتگی، شما یا یکی از هم تیمی‌هایتان باید یکی از سه کار را دوباره انجام دهید تا یک ماموریت حمله جدید به دست آورید.

ساده ترین روش احتمالا تکمیل یک چالش روزانه چند نفره خواهد بود، زیرا Spec Ops Daily Challenges ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. از طرف Warzone، DMZ می تواند انتخاب طولانی و پرخطری باشد، اما شکستن 20 بازی برتر نباید برای بازیکنان بتل رویال خیلی سخت باشد.

بخوانید  تریلر جدید Sand Land اتفاقات شگفت انگیز بازی را به نمایش می گذارد

دوستان Raid خود را از قبل پیدا کنید

متاسفانه، حمله Modern Warfare 2 قابلیت خواستگاری ندارد، و هیچ گزینه ای برای شرکت در Raid انفرادی یا دو نفره وجود ندارد. شما باید دو بازیکن داشته باشید که بتوانید آنها را دعوت کنید تا در این حالت سه نفره به شما ملحق شوند. این انتخاب برای حذف همسریابی در تایید شد یک ویدیوی اخیر با توسعه دهندگان Infinity Ward که بر کار گروهی و ارتباط برای Raid تاکید کردند و گفتند: “هیچ کس به تنهایی مبارزه نمی کند.”

نحوه باز کردن قفل حالت سخت

حمله Modern Warfare 2 با سختی اختیاری‌تر همراه است، اما برای باز کردن حالت سخت باید یک بار حمله را با موفقیت انجام دهید. دقیقاً مانند Raid استاندارد، شما باید دو هم تیمی آماده داشته باشید تا به شما بپیوندند، زیرا در اینجا گزینه انفرادی یا دو نفره وجود ندارد. همان شرط Weekly Raid Assignment برای حالت سخت مورد نیاز است.

Raid از کیت های مبتنی بر کلاس Spec Ops استفاده می کند و قبل از انجام ماموریت باید حداقل یک کیت در سطح پنج داشته باشید. در اینجا راهنمای ما برای ارتقاء سطح کیت های Spec Ops و آماده سازی آنها برای حمله است. فصل 1 Reloaded همچنین یک تپانچه جدید برای Modern Warfare 2 و Warzone 2 اضافه کرد، بنابراین حتماً راهنمای ما را برای باز کردن قفل Chimera Assault Rifle بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  اولین تریلر بازی Assassin's Creed Shadows منتشر شد



تحریریه مجله بازی یک گیمر