نحوه انتقال فایل ها از آیفون به کامپیوتر (ویندوز و مک)

کاربران اپل می توانند از AirDrop برای ارسال عکس ها، اسناد، مکان ها، وب سایت ها و غیره استفاده کنند. به سایر دستگاه های اپل به انتخاب خود. AirDrop سریع ترین و ساده ترین راه برای انتقال بی سیم فایل ها از یک دستگاه اپل به دستگاه دیگر با استفاده از ترکیب Wi-Fi و بلوتوث برای ایجاد ارتباط بی سیم بین دو دستگاه است.

با AirDrop فایل ها را به صورت بی سیم بین iPhone و Mac منتقل کنید

AirDrop با هر دستگاه مک (از جمله MacBook، iMac، Mac Mini، Mac Pro و Mac Studio) که از سال 2012 منتشر شده است (به جز Mac Pro 2012) تا زمانی که سیستم عامل OS X Yosemite یا بالاتر را اجرا می کند، سازگار است. برای بررسی این جزئیات مک خود، منوی اپل را در بالا سمت چپ باز کنید و درباره این مک انتخاب کنید. اگر مک شما سازگار است، مراحل زیر را دنبال کنید تا با نحوه AirDrop کردن فایل‌ها بین مک و آیفون یا سایر دستگاه‌های اپل آشنا شوید.

  • ابتدا مطمئن شوید که Wi-Fi و بلوتوث در دو دستگاهی که می خواهید داده ها را بین آنها انتقال دهید فعال باشد. مرکز کنترل در سمت راست بالای نوار منو باز کنید و سپس فعال کنید بي سيم و بلوتوث را کلیک کنید. نیازی به اتصال به شبکه وای فای ندارید، فقط آن را روشن کنید.

با AirDrop، می‌توانید فایل‌ها را برای هر کسی که در محدوده Wi-Fi و بلوتوث خود قرار دارد ارسال کنید. در ادامه نحوه استریم فایل ها از مک و آیفون را توضیح خواهیم داد.

بخوانید  What Super Nintendo World Is Like--And How Miyamoto Helped Build It

نحوه فعال کردن AirDrop در مک

می توانید از این اتصال برای انتقال سریع فایل ها استفاده کنید. تمام فایل هایی که با استفاده از این روش منتقل می کنید کاملاً رمزگذاری شده اند. بنابراین اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می دهید؛ حتی زمانی که از AirDrop در یک شبکه عمومی استفاده می کنید، لازم نیست نگران دسترسی دیگران به فایل های شما باشید.