نبرد هیجان‌انگیز سونیک در ویدیو انیمیشن Sonic Prime


شبکه نتفلیکس کلیپ جدیدی از انیمیشن سریالی Sonic Prime را پخش کرد که تقابل سونیک با یک دشمن فلزی را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس در رویداد Geeked Week کلیپ جذابی از انیمیشن سریالی Sonic Prime (سونیک پرایم) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این ویدیو کاراکترهای Sonic و Shadow را در مقابل دشمن فلزی جدیدی قرار می‌دهد. قسمت‌های بعدی این انیمیشن در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان این فصل انیمیشن Sonic Prime می‌خوانیم: «ناین با استفاده از قدرت منشور پارادوکس جهان‌های موازی را زیرورو می‌کند. قدرت منشور ناپایدار است و برای تثبیت به انرژی محبوس در سونیک نیاز دارد. بااین‌حال استخراج این انرژی احتمالا به معنای نابودی سونیک است! وقتی نبرد پایانی برای تعیین سرنوشت جهان‌های موازی و منطقه Green Hill آغاز می‌شود، سونیک باید برای نجات دوستان و دشمنان خود فداکاری نهایی را انجام دهد.»

شرکت کانادایی WildBrain انیمیشن سریالی Sonic Prime را در استودیو ونکوور خود می‌سازد. اریک ویزه، جاش شربا، آن لوی، استفانی بتز، لوگان مک‌فرسون، هاروکی ساتومی، یوکیو سوگینو، شوجی اوتسومی و تورو ناکاهارا به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی این نمایش فعالیت می‌کنند. این سریال به‌عنوان «یک ماجراجویی با کیفیت برای تعیین سرنوشت یک جهان موازی عجیب‌وغریب توسط سونیک» و «سفری برای خودشناسی و رستگاری» معرفی می‌شود.

دیون مک، اشلی بال، شانون چان-کنت، برایان دراموند، وینسنت تانگ، ایان هانلین، کازومی ایوانز و آدام نورادا از صداپیشه‌های انیمیشن Sonic Prime به‌شمار می‌آیند. شرکت Man of Action Entertainment وظیفه تولید این انیمیشن را برعهده دارد که ساخت انیمیشن‌های Ben 10 (بن ۱۰) و Big Hero 6 (۶ قهرمان بزرگ) را در کارنامه دارد. درحال‌حاضر فیلم Sonic the Hedgehog 3 و انیمیشن سریالی ناکلز در دست تولید قرار دارند.

بخوانید  هزاران بازی و لوازم جانبی Xbox Series X در فروش هستند
تحریریه مجله بازی یک گیمر