نام قسمت جدید فیلم Alien رسما تایید شد


والت دیزنی و استودیو قرن بیستم به طور رسمی نام فیلم جدید Alien را تایید و اعلام کردند.

قسمت جدید فیلم Alien در تابستان 2024 و هم اکنون در جدیدترین نسخه منتشر خواهد شد اخبار سینما و تلویزیوننام قسمت جدید فیلم بیگانه مشخص و اعلام شد. والت دیزنی و استودیو قرن بیستم اخیراً در گزارش سه ماهه اول سال مالی 2024 از انتشار فیلم ترسناکی با عنوان Alien: Romulus خبر دادند. این در حالی است که پیش از این شایعه شده بود که قسمت جدید فیلم Alien با عنوان Alien: Romulus منتشر خواهد شد و در نهایت این موضوع رسما تایید و اعلام شد.

فده آلوارز، کارگردان ریبوت های Evil Dead 2013 Don't Breathe و The Girl in the Spider's Web، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه جدید ترسناک Alien را بر عهده دارد. رودو سیگرز، کارگردان و فیلمنامه نویس Don't Breathe 2، فیلمنامه Alien: Romulus به آلوارز کمک کرد. این فیلم ترسناک محصول استودیو قرن بیستم است و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای بیگانه خواهد بود.

یکی از زنومورف های قسمت اول سریال کمیک Alien

ریدلی اسکات او که قسمت اول فیلم بیگانه را در سال 1979 کارگردانی کرد و برای کارگردانی دو قسمت آخر بازگشت، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار اسکات فری در قسمت جدید بیگانه حضور دارد. گفته می شود وقایع این فیلم بین وقایع دو فیلم اول Aliens و Aliens رخ می دهد. کیلی اسپینی، ایزابلا مرسدس، دیوید جانسون، آرچی رنوکس، اسپایک فرن و الن وو از جمله بازیگران فیلم جدید بیگانه: رومولوس هستند.

اکران فیلم Alien: Romulus برای 16 آگوست 2024 (26 اوت 1403) برنامه ریزی شده است. این فیلم ترسناک ابتدا قرار بود در Hulu نمایش داده شود، اما دیزنی بعداً تصمیم گرفت این برنامه را تغییر دهد تا فیلم جدید Alien اکران شود. سریال Alien از نوآ هاولی، خالق Fargo و Legion نیز برای FX و Hulu در حال توسعه است.

بخوانید  ال جی از تلویزیون OLED جدید با قابلیت نمایش بی سیم ویدیویی 4K با فرکانس 120 هرتز رونمایی کرد.
تحریریه مجله بازی یک گیمر