نام بازی Callaf Duty 2024 تایید شد

Activision با شروع کمپین تبلیغاتی بازی جدید Call of Duty قبل از رونمایی رسمی، نام قسمت جدید این بازی تیراندازی را رسما فاش کرد.

پس از اینکه Activision در اوایل این هفته یک وب سایت اختصاصی برای بازی جدید Call of Duty راه اندازی کرد، توسعه دهندگان این بازی با راه اندازی کمپین در نسخه چهارشنبه USA Today قدمی فراتر گذاشتند که در زیر می توانید مشاهده کنید. اکتیویژن لوگو و نام رسمی بازی را با نام Call of Duty Black Ops 6 و همچنین لینکی به وب سایت تیزر بازی TheTruthLies.com منتشر کرد. در شماره جدید این نشریه درج شده است.

TheTruthLies.com قبلاً ویدیویی را منتشر کرده بود که به نظر می رسد Call of Duty: Black Ops Cold War باشد. اشاره به بازی شامل چندین پایان مختلف بود که در نهایت بازیکن می تواند هر یک از آنها را انتخاب کند پرسئوس، شرور بازی، راست بگو یا دروغ. ویدیوی دیگری در این سایت نشان می دهد که شخصی پوستر کتاب “حقیقت دروغ می گوید” را روی دیوار چسبانده است.

در این پوستر بار دیگر تصویر چهار رئیس جمهور آمریکا را در کنار لوگوی Black Ops مشاهده می کنید. Black Ops به دلیل کدهای متعدد و کاوش در تئوری های توطئه شناخته شده است. اکتیویژن همچنین راه درازی برای ارائه بازی‌های چند مرحله‌ای Call of Duty در پیش دارد و به نظر می‌رسد این اولین قدم برای معرفی قسمت بعدی این سری باشد. در این پوستر تصویری مشابه از کوه راشمور می بینیم که در این ویدیو نیز دیده می شود.

بخوانید  ناشران و توسعه دهندگان بازی نسبت به عرضه The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom واکنش نشان دادند

تیزر نام بازی Black Ops 6

این لوگو همچنین نشان می دهد که نام بازی جدید کال آف دیوتی، برخلاف انتظار، در نظر گرفته شده تا شبیه Black Ops 6 باشد و نه Black Ops VI. قبل از Black Ops Cold War، تمام نسخه های این سری به جای اعداد لاتین از اعداد رومی استفاده می کردند. رویداد Xbox Showcase که قرار است برای اولین بار بازی های جدید استودیوهای بازی سازی Activision Blizzard، Bethesda و Xbox را به نمایش بگذارد، قرار است در تاریخ 9 ژوئن برگزار شود.

پس از این رویداد، انتظار می رود که تبلیغات جدید Call of Duty را به صورت زنده و انحصاری ببینیم. Call of Duty Black Ops 6 بر روی جنگ خلیج فارس تمرکز خواهد کرد. بازی‌های Callaf Duty معمولاً در دوره‌ها و مکان‌های مختلف برگزار می‌شوند. بنابراین این جنگ می تواند بخشی از داستان بازی باشد. به نظر می رسد که Black Ops 6 مدت زیادی است که در حال توسعه است و اولین نسخه از این سری است که در یک بازه زمانی چهار ساله تولید می شود.

این در تضاد کامل با Modern Warfare 3 است که طبق گزارش ها تنها در 18 ماه ساخته شد. این بازی ششمین نسخه Black Ops خواهد بود. سری Black Ops به یکی از محبوب ترین و سودآورترین فرنچایزهای Call of Duty تبدیل شده است. همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت شخصیت آدلر در Call of Duty 2024 وجود دارد. عملیات سیاه برای نشان دادن تحسین واقعی مردم رونالد ریگان و رابرت مک نامارا لطف؛ بنابراین حضور رهبران نظامی و سیاسی جنگ خلیج فارس در این بازی تعجب آور نخواهد بود.

بخوانید  Overwatch 2 فصل 8، پوسته‌های قهرمان تانک و سلاح‌های جدیدی را معرفی می‌کند

پیش از آن، داده‌های به‌دست‌آمده از فرآیند داده‌کاوی نشان می‌داد که بازی جدید Call of Duty در این ماه از طریق یک رویداد درون‌بازی به نام Call of Duty Warzone رونمایی می‌شود. همچنین اخیرا ادعایی مبنی بر اینکه بازی Call of Duty 2024 بر روی Game Pass در دسترس خواهد بود، مطرح شده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر