موجی از اخراج ها به استودیوی توسعه دهنده Apex Legends رسیده است

Respawn Entertainment برخی از کارکنان خود را در طول دوره کاهش در Electronic Arts از دست داد.

Respawn Entertainment، سازنده بازی‌هایی مانند Titanfall 2، Star Wars Jedi: Survivor و Apex Legends، تحت تأثیر اخراج‌ها در Electronic Arts قرار گرفته است. تعدادی از کارمندان فعلی و اخراجی این استودیو به عنوان مثال آرون استامپطراح صحنه Apex Legends در شبکه مجازی X (توئیتر سابق) به این اتفاق واکنش نشان داد.

در راستای اخراج کارمندان تیم توسعه‌دهنده Apex، استمپ گفت: “امروز اخراج‌ها به تیم Apex ضربه زد. دیدن افرادی که تقریباً سه سال با آنها کار کرده‌ام خوب نیست اخراج شوند. امیدوارم آنها بتوانند بر این مشکل غلبه کنند. شرایط سخت در اسرع وقت. همچنین الکس آکرمنرئیس شبکه مجازی Apex Legends اعلام کرد که بخشی از این کاهش بوده است.

در پیامی از طریق مجازی کار بر روی این بازی و حمایت از جامعه طرفداران آن یکی از بهترین چیزهای زندگی من است و باعث افتخار من است. “افسانه ها، برای همه چیز از شما متشکرم.”

همزمان با لغو توسعه بازی داستانی خود در ماه فوریه، Respawn شرایط سختی را پشت سر می گذارد. یک بازی تیراندازی اول شخص از دنیای جنگ ستارگان که ظاهرا شامل محیط های باز بزرگ است و داستان Mandelorian را روایت می کند. به نظر می رسد این استودیو در حال کار بر روی یک بازی جدید در دنیای Titanfall است، اما این بازی دنباله ای برای سری Titanfall نخواهد بود و در عوض یک اسپین آف به سبک Apex Legends خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بلیزارد ممکن است بازی Warcraft 3 Reforged را مجدداً عرضه کند