منتظر فصل دوم سریال She-Hulk نباشید


تاتیانا مازلانی بازیگر نقش She Hulk مدعی است به دلیل هزینه بالای ساخت فصل اول، احتمال ساخت فصل دوم سریال She Hulk بسیار کم است.

مقاله مرتبط:

فصل اول سریال She-Hulk: Attorney At Law سال گذشته از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و با وجود اینکه منتقدان واکنش نسبتا مثبتی به این سریال داشتند، تماشاگران از آن استقبال خوبی نکردند. اکنون در آخرین نسخه اخبار سینما و تلویزیونطرفداران سریال نباید منتظر فصل بعدی سریال She-Hulk باشند. تاتیانا مازلانی بازیگر نقش جنیفر والترز ملقب به She-Hulk به سوالی مبنی بر امکان ساخت فصل دوم سریال She-Hulk پاسخ داد. -سریال هالک در مصاحبه اخیرش.

او گفت از آنجایی که فصل اول بودجه بسیار بالایی داشت و آنها آن را هدر دادند، بعید است که دیزنی فصل دوم She-Hulk: Attorney At Law را سبز کند. ماسلانی گفت: سریال She-Hulk چنان ضرر مالی وارد کرده که دیزنی تمایلی به ساخت فصل دیگری از این سریال ندارد. پیش از این شایعه شده بود که مارول و دیزنی قصد دارند فصل دوم سریال She-Hulk را تولید کنند، اما هرگز به طور رسمی اعلام نشد که فصل دوم این سریال ساخته می شود یا خیر.

جنیفر والترز در دادگاه در She-Hulk: وکیل

تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (او هالک)، مارک روفالو مانند بروس بنر (هالک)، تیم راث در نقش منفور، بندیکت وانگ مثل وانگ، جمیله جمیل مانند تیتانیا، رنی الیس گلدزبری، زنجبیل گونزاگا، جاش سگرا و جان باساز جمله بازیگران حاضر در سریال She-Hulk: Attorney At Law هستند و به ایفای نقش پرداختند. کت کویرو و آنو ولی آنها قسمت های مختلفی از سریال She Hulk را کارگردانی کردند.

بخوانید  کاتالوگ بازی های PS Plus برای فوریه 2023 فاش شد | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS

جسیکا گائونویسنده ریک و مورتی که فیلمنامه پیکل ریک برنده جایزه امی را نوشته است، تیم نویسندگی فیلم She-Hulk: Attorney At Law را رهبری می کند. سریال She-Hulk در 9 قسمت تولید شد که مدت زمان هر قسمت تقریباً 30 دقیقه بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر